michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 heej ik heb een vraagje ik heb een beetje veeeeel geld ik weet niet hoe ik het kwijt moet raken zo snel mogelijk!!! plz alvast bedankt Reageren
tinyq Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 gewoon allemaal verbrassen aan auto,s spuiten mis gokken enz. dat is de oplossing Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) - Ga shoppen! - Zorg dat je gearresteerd wordt, dan verlies je ook een klein beetje geld. - Koop Safehouses en Bedrijven. - Ga gokken. Er zijn vast nog wel meer dingen. Bewerkt: 5 januari 2007 door Silent Thunder Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ooke bedankt ps ik heb alle huizen en bedrijven al gekocht ik ga alles aan het cassino verspillen ik heb wel 100000000 ongeveer Reageren
Sdajafol Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je kan gave auto's laten importeren en die dan gaan tunen, staat altijd leuk op screenshots en in je garage. Je kan ook een flinke lading kleren gaan kopen, vooral Didder Sachs heeft luxe, dure kleding, die vaak nog eens aardig wat respect en sex appeal opleveren. Natuurlijk kan je ook gewoon wapens gaan kopen, en dan zoveel kopen tot je geen extra ammo meer bij je kan dragen, daar zal je ook wel wat geld mee uitgeven -Sdajafol Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 - Ga shoppen!- Zorg dat je gearresteerd wordt, dan verlies je ook een klein beetje geld. - Koop Safehouses en Bedrijven. - Ga gokken. Er zijn vast nog wel meer dingen. Bedrijven zijn er niet... Je krijgt ze wel maar dan krijg je er aleen maar bij (door de Assets...). Ga naar een Off-Track Betting Shop en zet al je geld in. Win je? Laad je savegame opnieuw. Verlies je? Sla dan op. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 heej ik heb een vraagjeik heb een beetje veeeeel geld ik weet niet hoe ik het kwijt moet raken zo snel mogelijk!!! plz alvast bedankt Misschien komt het omdat ik blond ben maar ik snap het probleem niet Dat geld zit niet in de weg, laat 't lekker zitten waar 't zit. Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedrijven zijn er niet... Je krijgt ze wel maar dan krijg je er aleen maar bij (door de Assets...). Ga naar een Off-Track Betting Shop en zet al je geld in. Win je? Laad je savegame opnieuw. Verlies je? Sla dan op. heej goed idee man bedankt Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 - Ga shoppen! - Zorg dat je gearresteerd wordt, dan verlies je ook een klein beetje geld. - Koop Safehouses en Bedrijven. - Ga gokken. Er zijn vast nog wel meer dingen. Bedrijven zijn er niet... Je krijgt ze wel maar dan krijg je er aleen maar bij (door de Assets...). Ga naar een Off-Track Betting Shop en zet al je geld in. Win je? Laad je savegame opnieuw. Verlies je? Sla dan op. Ach, natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, alleen in Vice City kon je bedrijven kopen. Excuses voor de domme fout. En ja, waarom wil je dat geld eigenlijk weg hebben? Het is toch juist erg handig? Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ja maar ik had met cheats gedaan niet stoer ik weet het maar nu wil ik gewoon geld verdienen met werk nu goed??? Reageren
Suburban Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) . Ach, natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, alleen in Vice City kon je bedrijven kopen. Excuses voor de domme fout. in SA zijn wel bedrijven, dat zijn er alleen maar 2: Zero's RC Shop en Wang cars ( dat is dus in totaal maar een miezerige 120.000 $ ) verder zeg ik: in de off side track betting, zet al je geld in en gok op het 2de paard. Die wint namelijk nooit En ja, waarom wil je dat geld eigenlijk weg hebben? Bewerkt: 5 januari 2007 door Mr. Inferno Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) ja maar ik had met cheats gedaan niet stoer ik weet hetmaar nu wil ik gewoon geld verdienen met werk nu goed??? Tja berouw komt na de zonde Maar als je het nu graag eerlijk wilt doen dan begin je toch opnieuw. Het is veel leuker om zonder cheats de 100% te halen. succes Edit: Zozo goede voornemens gemaakt voor dit jaar!? Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 met cheats gaat Gta SanAdreas kaduk en ik kan het weten >>> Door Dutchy3010: Onzin... Op zijn hoogst kan je niet meer verder spelen in je savegame doordat je een missie niet kunt halen door bepaalde cheats, maar kapot spel: <<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ja maar ik had met cheats gedaan niet stoer ik weet hetmaar nu wil ik gewoon geld verdienen met werk nu goed??? Tja berouw komt na de zonde Maar als je het nu graag eerlijk wilt doen dan begin je toch opnieuw. Het is veel leuker om zonder cheats de 100% te halen. succes Edit: Zozo goede voornemens gemaakt voor dit jaar!? Als je met cheats hebt gespeeld dan om het 'echt' weg te halen kan je alleen overnieuw beginnen... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 heej ik heb een vraagjeik heb een beetje veeeeel geld ik weet niet hoe ik het kwijt moet raken zo snel mogelijk!!! plz alvast bedankt wapens kopen gewoon heelveel heb ik ook gedaan ... dat helpt al koop je nou gewoon heelveel.. of die ene bom de Remote Satchtel Explosives die kosten 5000 dollar per stuk.. als je er daar 500 van koopt ongeveer .. is er veel weg.. en dan wil je mss nog meer wapens kan je er nog meer aan verspillen SUCCES Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.