pottevijn Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) ik zit hier bij een missie van CJ genaamd riot, ben die missie bezig en er beginnen rare verschijnselen op te doen zoals huizen die roken en autos die gewoon ontploffen en de mensen zijn ook niet al te vriendelijk op elkaar hopelijk hoort dat bij de missie omdat ie misschien riot noemt edit: ook nu gewoon als het mission failed is doet het gewoon verder Bewerkt: 17 november 2004 door pottevijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 heb je cheats gebruikt? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) tuurlijk niet, maar de missie noemt riot edit: het is juist alsof de stad geteisterd word door een plaag ofzo en in de cutscene zitten ze allemaal naar tv te kijken mss naar het nieuws Bewerkt: 17 november 2004 door pottevijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woozie Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Dit hoort zo, als je de cutscene voor de missie heb gekeken weetje dat de hele stad kwaad is omdat tenpenny vrijuit gaat. Dit blijft ook zo totdat je de verhaallijn hebt uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) oei dit gaat wel slecht hoor alle huizen staan in brand, de autos fikken, de mensen zijn niet normaal,... maar toch bedankt hoor ik dacht dat het iets met mijn spel was :lol: Bewerkt: 17 november 2004 door pottevijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik ben die missie voorbij , maar ben ook nog in doe riot gedoe al die mense gek enzo , is zwaar hinderlijk want als ik straten wil overnemen , en dus ik schiet op die paarse of gele mensen dan komt al gelijk politie , egt irritant , politie reageerd nu heel snel als je iets doet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 nog nooit van rodney king gehoord zeker? of woordenboek om het woordje RIOT op te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 nou leuk dan, is dat bij je eigen garage die missie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 je kan wel mooie foto's maken van jezelf naast zo'n brandend huis ofzo of je maakt foto's van gevechten enzo B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 haha lijkt me wel cool.. alleen wel een spoiler grr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 het is wel nog leuk dat je so mensen ziet langs de straat lopen met tv`s en al in hun handen maar soms is het toch lastig om iets te doen (de rust is weg) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DAMoNe Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 inderdaad, het maakt deel uit van de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 nu is het weg , kheb juist the end of the line gedaan, nu is het weer rustig.... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.