Jump to content

hulp met het savegames op het forum zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe zet ik de savegames op het forum als ik hulp wil met een missie en waar staan die savegames in welke map moet ik dan kijken ?? :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Savegames staan in de map GTA San Andreas Userfiles.

Je kunt ze (Dacht ik) uploaden via Rapidshare, en dan hier

toevoegen in een bijlage.

Bewerkt: door Silent Thunder
Geplaatst:

Je savegame moet je dan hier plaatsen.

Daarbij moet je nog met een aantal dingen rekening houden, vooral met de dingen die gepint staan bovenin het topic. Ik zet even wat belangrijke dingen hier:

Je savegame kun je vinden in je map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Daar tref je verschillende files aan. Files met de volgende naam: 'GTASAsf1.b', zijn je savegame. Het cijfer geeft aan in welk slot je het spel hebt opgeslagen. Hoe je je savegame moet uploaden staat bij de regels.

Succes! ;)

Savegames van SA vind je in de map Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Om de savegames vervolgens op het forum te krijgen moet je ze uploaden met bijv. Rapidshare en post je de link naar je bestand op het forum.

:bier: Nuke[NL]

Edit: Silent Thunder en Froodooo waren me voor :clown:

Bewerkt: door Nuke[NL]

Frooodoo stopt blijkbaar met posten (vreemd :?). << Hij heeft wel gepost...

Ach ja, je kan het op 2 manieren plaatjes uploaden.

Imageshack.us - Ga naar Imageshack.us en klik op bladeren als je vanaf jou computer plaatjes wilt uploaden. Klik op '0 Url' als je van een website wilt (Het is handiger om gewoon die url te kopiëeren maar ach...). Klik op 'Host it!'. Hij is nu bezig om hem te uploaden. Er verschijnen nu een aantal.

Onder andere:

Thumbnail for forums (1) - Wil je eerst nog een verkleinde versie. Kopiëer dan deze link.

Direct link to image - Wil je een normale link. Kopiëer dan deze link.

Het forum - Onder je bericht staat 'Bijlagen'. Klik op 'Bladeren...'. Zoek jouw plaatje en klik op 'Openen'. Klik op 'Deze bijlage toevoegen'. Wil je hem ergens in je bericht? Klik op 'Bijlage in bericht'.

EDIT: Oh, ik dacht dat het om afbeeldingen ging :muur:... Nou ja, de onderst kan wel :).

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...