freija Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 GTASAsf6.b wil iemand de laatste missie doen voor mij van zero alvast bedankt!!
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ik doe ze wel voor je. Ben zo klaar! Edit: ik begrijp uit de reactie van Matthijs dat dit dus niet nodig was? doe jij hem maar,jij was kennelijk eerder. Bewerkt: 5 januari 2007 door Flying Dutchman
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Je had hem net ook al in dat andere topic geplaatst, een nieuwe is dus wat overbodig ookal had dat wel gemoeten. @Flying Dutchman; Ik had in dat andere topic als gezged dat ik hem wel deed, wie doet hem nu? Bewerkt: 5 januari 2007 door -Matthijs-
freija Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) hey ik weet niet meer waar die staat kunnen jullie een link plaatsen thanks waar staat deze flying ditchman dan???????????????????????????????????????????????????????????? ik weet niet meer waar die staat Bewerkt: 5 januari 2007 door freija
Recommended Posts