Jump to content

Toreno ?

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie Toreno's last flight.

als je dan die heli neer haalt , staat er dat kan die nooit hebben overleefd, maar later bij de dessert missies ga je toch weer 5 missies voor hem doen ? of zie ik dat verkeerd..

Geplaatst:
In de missie Toreno's last flight.

als je dan die heli neer haalt , staat er dat kan die nooit hebben overleefd, maar later bij de dessert missies ga je toch weer 5 missies voor hem doen ? of zie ik dat verkeerd..

heb ik mij ook afgevraagd maar het blijkt dat hij nooit in de heli heeft gezeten iemand anders is overleden tijdens die missie.

Geplaatst:

Nee, hij zat wel in die heli. Hij heeft het gewoon overleefd. In de missie de da nang thang, zeiden die gasten precies hetzelfde over jou, en toen overleefde jij het ook...

Geplaatst:

In een bepaald opzicht is het ook wel logisch. Mike Toreno is CIA en geïnfiltreerd in het syndicate. Op het moment dat CJ het syndicate oprolt, de sleutelfiguren vermoord heeft en de drugsfabriek heeft laten ontploffen bestaat het syndicate niet meer. Die helikopter was voor Mike Toreno het ideale middel om iedereen te doen laten geloven dat hij ook dood is. Later laat hij zich weer zien aan CJ omdat hij CJ goed kan gebruiken voor zijn doeleinden en hij de macht heeft om wat terug te doen voor CJ m.b.t. Sweet. En eigenlijk gebeurd hetzelfde met CJ, de helikopter waar hij inzit wordt ook opgeblazen en wonder boven wonder overleeft hij die klap. Helaas is hij dan wel al z'n wapens kwijt :duh: net zoals dat gebeurde na The Green Sabre.

Geplaatst:

Ik denk dat Toreno niet zelf in die heli zat, in de missie The Da Nang Thang heeft CJ het overleefd omdat hij de hoofdrolspeler is, maar die andere kerel die in de heli zat (Guppy, als ik het me goed herinner) is mors en morsdood.

Toreno zou dat niet zo makkelijk overleefd hebben, en anders zou hij wel zwaar gewond moeten zijn, maar hij mankeert niks.

Geplaatst:

Ik denk dat hij wel in die helikopter zat maar hij heeft die klap van die bazooka gewoon overleefd. Dat moest ook wel anders was Sweet nooit vrij gekomen.

Geplaatst:

Dat is denk ik de meest logische verklaring.

Ik heb het me wel eens af gevraagd, maar heb er toen nooit

veel aandacht aan besteed.

Geplaatst:
Ik denk dat hij wel in die helikopter zat maar hij heeft die klap van die bazooka gewoon overleefd. Dat moest ook wel anders was Sweet nooit vrij gekomen.

Ja, als hij in die heli zat moet hij het hebben overleefd...

Maar vergeet niet dat er ook aanhangers zijn van de theorie dat hij helemaal niet in die heli zat. En waarom moet hij zwaargewond zijn? Bij CJ is toch ook niet de helft van zijn leven eraf na die crash?

Geplaatst:

Ja, als hij in die heli zat moet hij het hebben overleefd...

Maar vergeet niet dat er ook aanhangers zijn van de theorie dat hij helemaal niet in die heli zat. En waarom moet hij zwaargewond zijn? Bij CJ is toch ook niet de helft van zijn leven eraf na die crash?

Je hebt blijkbaar niet goed opgelet tijdens die missie of cheats/mods gebruikt, want als CJ in het water ligt is hij inderdaad samen met zijn wapens ook de helft van zijn health kwijt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...