yvea0 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Er was toch een mod die de radar anders maakt? zodat je alles veel mooier ziet op de radar het lijkt of je heel erg bent uitgezoomt op de echte map ========= Weet iemand het? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg wat geduldiger zijn, heb je ook meer kans om geholpen te worden.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Weet iemand het? Klopt, die mod heb ik ook gehad. Het is een erg mooie mod, je radar wordt er een stuk beter op. Die radar mod kan je hier downloaden, ik kan me nog herinneren dat ik hem met de hand moest instaleren omdat het niet wou met de SAMI. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kan iemand er een screen van maken?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kan iemand er een screen van maken?? Op deze GTA fansite kan je een screenshot bekijken, als de bovenstaande mod overigens fout is dan weet je nu zeker dat je de goeie hebt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb hem ook eens gedownload, maar als je op de grote map kijkt zie ik dit: Klopt niet helemaal lijkt me... Reageren
Ophion Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Háhá eehm,,, ik zou eigenlijk geen mods meer doen maar ik heb een vraag. is dit gewoon een programmatje wat je dan krijg en daarop instaleren ( ik hop het , het is net zo als die snelheidsmeter in de auto. ) of is dat met MAIN.scm ofzo ... Groetjes Jeroen Reageren
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb hem ook eens gedownload, maar als je op de grote map kijkt zie ik dit: Klopt niet helemaal lijkt me... Ga naar imgtool 2.0 en dan rebuild archive ofzo misschien lukt het dan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ga naar imgtool 2.0en dan rebuild archive ofzo misschien lukt het dan? Nu werkt hij perfect, bedankt voor de hulp! Reageren
Jallah Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ziet er wel gaaf uit die nieuwe radar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.