Pemp Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hoeveel voertuigen kunnen er nou eigenlijk in de ''Doherty Garage''? want ik heb namelijk 7 voertuigen nodig alvast bedankt! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Er is één garage waar vier voertuigen in kunnen. Reageren
Pemp Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Maar er zijn 2 garages. Kun je ze alle2 gebruiken? en als dat kan Hoeveel? TY Reageren
GTAVC Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 je kan alleen de linker gebruiken de rechter blijft steeds dicht zitten en er kunnen er drie is maar met een beetje duwen en proppen kunnen er vier in Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Maar er zijn 2 garages. Kun je ze alle2 gebruiken?en als dat kan Hoeveel? TY volgens mij kan je er maar 1 gebruiken maar k weet niet 100% zeker en als dat kan : 8 EDIT: GTA VC was me 1 minuut voor... Bewerkt: 5 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Svenie Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Maar er zijn 2 garages. Kun je ze alle2 gebruiken?en als dat kan Hoeveel? TY Je kunt ze niet alle twee gebruiken. Enkel de linkse zal altijd open gaan, en daar kan je volgens mij 3 voertuigen in plaatsen. Als je toch een groter savehouse zoekt, neem dan die, die op dit kaartje is aangeduid: Verder is er ook nog een beter savehouse waar je nog meer voertuigen kunt opslaan. Ik heb het hier over Verdant Meadows. Bij dit savehouse heb je een kleine garage, en een hangar die eigenlijk bedoeld is voor vliegtuigen in te plaatsen. In beide kan je 4 voertuigen opslaan. Bewerkt: 5 januari 2007 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In de Doherty garage passen 4 auto's (zonder dat ze verdwijnen) Adeus! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Voor zover ik weet heeft het spel maar 2 soorten garages: • garages voor 2 voertuigen • garages voor 4 voertuigen Sommige garages zijn groot genoeg voor meer dan 4 voertuigen maar 4 is toch echt het maximum. Alles wat je er daarna nog weet in te proppen is zinloos omdat het spel maar 4 voertuigen voor jou bewaard. Voor zover ik weet zijn er ook geen mods om dit te kunnen veranderen voor 't spel op de pc. Sommige garages voor 4 voertuigen zijn krap en daar passen vaak maar maximaal 2 auto's en 2 motoren in. Een tip voor als je alle "property" met garages hebt in San Fierro print dan even de import/export-missie lijsten uit en als je een voertuig ziet die daar op staat zet die dan alvast klaar in 1 van je garages. Op die manier heb je 't al een stuk makkelijker als je import/export kan gaan doen. Ik heb tot mijn spijt nog geen "property" in LV kunnen kopen maar voor zover ik weet is de garage bij je huis in Ganton de enige waar maar 2 voertuigen in kunnen. Daarnaast is er nog de hangar in Verdant Meadows maar daarvan weet ik het maximum niet, daar kunnen wel grote vliegtuigen in . succes @DenkaanHenk: bij mij op de PS2 kan ik er toch echt 4 getuned sportauto's in kwijt en die worden telkens normaal geladen. Daarnaast zijn combinaties van auto's EN motoren ook mogenlijk tot een maximum van 4 voertuigen. Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In de Doherty Garage in San Fierro kun je 3 Auto's in plaatsen. Of je kan er 4 Moters in plaatsen. In Verdant Meadows ( het verlaten vliegveld ) kun je in de normale Garage 2 auto's plaatsen of 3 of 4 Moters plaatsen. In de Hanger kun je erg veel in plaatsen hoeveel dat weet ik niet precies. Ik zou zeggen probeer eens hoeveel er in kunnen. Reageren
Twankala Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Er is één garage waar vier voertuigen in kunnen. maar je kan er ook nog een paar bij smokkelen. je moet dan gewoon met je auto dicht bij de garage staan. dan uitstappen zodat je dichtbijgenoeg staat om te zorgen dat de garage opengaat. dan snel weer instappen als hij open is en hem er inzetten! succes!! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Er is één garage waar vier voertuigen in kunnen. maar je kan er ook nog een paar bij smokkelen. je moet dan gewoon met je auto dicht bij de garage staan. dan uitstappen zodat je dichtbijgenoeg staat om te zorgen dat de garage opengaat. dan snel weer instappen als hij open is en hem er inzetten! succes!! Die verdwijnen dan meestal als je je savegame saved en laadt. Maar je kan het altijd proberen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 @Denkaanhenk: 100% zeker dat je er 4 in kan zetten. Zeg maar zo: 3 naast elkaar, en dan 1 er schuin voor. geen discussie mogelijk voor mij. Het enige waar je mee moet uitkijken is special paintjobs in de Doherty garage(en nog een savehuis garage in SF die dit probleem heeft). Deze verdwijnen namelijk nog wel eens als je ze opslaat(bij mij tenminste wel.) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 @Denkaanhenk: 100% zeker dat je er 4 in kan zetten. Zeg maar zo: 3 naast elkaar, en dan 1 er schuin voor.geen discussie mogelijk voor mij. Het enige waar je mee moet uitkijken is special paintjobs in de Doherty garage(en nog een savehuis garage in SF die dit probleem heeft). Deze verdwijnen namelijk nog wel eens als je ze opslaat(bij mij tenminste wel.) Nou zo moeilijk hoefde ik niet te doen ik had er eens een Cheeta, Bullet, Infernus en Slamvan in staan gewoon op een rij, 4 naast elkaar. Waar je wel voor moet zorgen is dat ze tegen elkaar aanstaan, 2 links en 2 rechts. Het is dan wel lastiger om de buitenste 2 te pakken omdat ze tegen een muur en een andere auto instaan, maar op die manier is er een doorgang tussen de 2de en 3de auto. Dan een kwestie van #2 of #3 aan de kant zetten om bij de buitenste 2 te kunnen. Wat ook kan is om en om 1 achter en 1 voor, het is namelijk 'n redelijk lange garage en volgens mij kan je op die manier makkelijk bij elke auto komen. Dan hoef je er ook niet 1 dwars voor te zetten .succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.