Warrior Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb prison tycoon geinstalleerd. Ik heb hekken neer gezet en ik heb een aantal guard towers. Ik heb ook een dormitory(zoiets) dat zijn cell blocks neer gezet. Er staan ook bedden in en een tafel en stoelen maar ik krijg geen gevangenen waarom niet? Reageren
Yohan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dit proces kan even duren, mijn advies zet de game snelheid ff omhoog, na een tijd als je bedden (die je hebt) hebt staan komen er inmates.. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Lang wachten, dan komt er vanzelf zon busje. helaas gaat het vaak ook maar per 1 of 2 tegelijk dus dat kan lang duren Reageren
Warrior Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 maar hoe krijg ik dan inkomsten? want het duurt lang voordat i kze krijg maar onder tussen gaat mijn geld wel omlaag Reageren
Yohan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Je verliest geld aan je guards, die je al hebt neergezet en in feite niet nodig hebt omdat je geen inmates hebt, dat kan in iedergeval nog ff weg. Reageren
Warrior Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 okee maar hoe krijg ik er dan geld bij? Reageren
Yohan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Als je eenmaal gevangenen hebt krijg je geld geloof ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.