kapnlou Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 heey gaste, ik heb een vraagje over boten is SA ik vind ze niet mooi ik nu wie ik aan modders enzo vragen of ze een mooi sport yacht te maken als vervanging voorde tropic. metertje of 18 ofzo als je iet van inspiratie nodig heb (plaatjes ofzo) ik heb hele mooie alsvast succes en bedankt >>> Door Dutchy3010: Om iets aan modders te vragen, zal je toch echt in het modding forum moeten wezen . Verplaatst...<<< Reageren
kapnlou Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 heej gasten, ik heb een vraagje de boten in GTA SA vind ik niet egt mooi ik heb al wat proberen te downloade maar kan er geen mooie uitkrijgen mijn vraag is of iemand een dikke mooi grote sport yacht wil maken als je inspiratie nodig heb zoals plaatjes. ik heb er gng alsvast bedankt Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik vind deze mod wel een mooie race boot: >Klik<.. en deze: >Klik< Verder heb je hier nog andere boot-mods: GTA-Downloads Boat page Als je een mod wil aanvragen dan is dit topic een beter idee: Modding Request Reageren
kapnlou Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik vind deze mod wel een mooie race boot: >Klik<.. en deze: >Klik< Verder heb je hier nog andere boot-mods: GTA-Downloads Boat pageAls je een mod wil aanvragen dan is dit topic een beter idee: Modding Request bedankt voor de forum tip maar ik dacht meer aan z'n soort boot >>> Door Dutchy3010: Je had al zo'n topic geopend, die ik verplaatst had naar het modding forum. Topic samengevoegd <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.