Fastflip Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 San andreas is eindelijk uitgespeeld (mede dankzij hulp van het gtaforum, waarvoor dank). Maar nu zoek ik toch een extra uitdaging en ik heb gezien dater sinds kort op WikiGTA enkele mods staan voor GTA:SA. Zijn deze een leuke toevoeging voor het spel? Welke mods hebben jullie ervaring en kunnen jullie mij aanraden en welke zeker niet? Ik denk dan vooral aan grote aanpassingen zoals Grand Tani en Miryad island, wat noobmode doet kan ik me wel inbeelden. Groeten, Fastflip P.S.: Beste wensen voor 2007! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Grand Tani Islands of Myriad Islands zou ik echt niet gaan instaleren. Je San Andreas map word verwijdert en er komt en klein eiland bij. Bij Myriad Islands heb je 3 eilanden 1 die gelukt is het eerste eiland en 2 volgepropte bug eilanden met enorm veel Bugs. Ik kan het echt weten ik had ook een tijdje dat ik graag allemaal mods wou instaleren. Naar mijn weten. Doe het niet ! Je krijgt er alleen spijt van. Van alle mods trouwens krijg je altijd een keer spijt van. Sommige mensen krijgen na een jaar er spijt van. En sommige na 1 dag. Houd San Andreas gewoon lekker zoals hij Orgineel is. Dat is echt het leukste. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ben ik het niet mee eens, ik heb hier een hard disk van 195 GB en ik maak gerust even een kopietje van mn GTA SA map, zodat ik daar en TC op kan installeren. De TC van dit moment vind ik niet echt interessant en ik installeer ze ook niet, maar een TC van Vice City in GTA SA zie ik wel zitten, en mensen zijn daar mee bezig op dit moment. Mods worden gemaakt om de gameplay van de speler leuker te maken. Ik zou zeggen, probeer gewoon eens een paar mods uit die je leuk lijken en kijk welke mods jij leuk vind. Maak wel altijd backups zodat je de mods weer kan weghalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.