Wesley Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hoi iedereen, -supremecars-, en ik zijn een wiki aan het maken over Battlefield. Maar we komen niet ver, -supremecars- moet mij admin maken, maar wij zouden niet weten hoe het moet. Heeft iemand enig idee hoe dit moet?? Groeten, Wesley Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dit is opgelost, We hebben een volgend probleem, hoe voeg je een plaatje van imageshack toe in een verhaal? Reageren
Joriz Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je kan met het wiki systeem zelf plaatjes uploaden (etc ...) Lees even de handleiding. Er is heel veel informatie zowel over beheer, onderhoud en modden te vinden op de officieele website. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kan je niet bestaande plaatjes van imageshack gebruiken? Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb dezelfde vraag, ik heb btw heel de handleiding door gespit en niks gevonden. Of ik moet een andere hebben. Maar als ik iets wil uploaden komt er een tekst met 'deze functie is uitgeschakeld' hoe kan ik hem ín schakelen? Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kan je geen html gebruiken in wiki? Reageren
Joriz Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb dezelfde vraag, ik heb btw heel de handleiding door gespit en niks gevonden. Of ik moet een andere hebben. Maar als ik iets wil uploaden komt er een tekst met 'deze functie is uitgeschakeld' hoe kan ik hem ín schakelen? Gewoon even verder zoeken dan je neus lang is: http://meta.wikimedia.org/wiki/Help:Images...efault_settings Kan je geen html gebruiken in wiki? Dit kan gewoon ook ja. Maar waarom alles extern op een slome host uploaden terwijl je alle afbeeldingen ook in het systeem kunt doen waarbij alles meteen automatisch wordt verkleind en vergroot. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hallo Joriz, Ik zou dat graag willen maar ik heb te weinig ruimte om dat te doen. Maar bedankt voor de uitleg. Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hoe heet jullie site eigelijk ik ben wel benieuwd maar waarom koop je geen echte host. Sorry van de vraag ik bedoel als je het aleen maar daar voor doet voor een betaalde host. Ik zou het maar kiezen als je er echt veel van weet. Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hoe heet jullie site eigelijk ik ben wel benieuwd Wikifield, dit is ook in Wesley_GTA's zijn signature te zien. Dit is zijn signature: maar waarom koop je geen echte host.Sorry van de vraag ik bedoel als je het aleen maar daar voor doet voor een betaalde host. Ik zou het maar kiezen als je er echt veel van weet. Na een babbeltje vanmiddag, heb ik gehoord dat ze wél een betaalde host hebben. Het ligt natuurlijk ook eraan, of je meer dingen erop host. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 We gebruiken de host van NationofGFX ik heb gevraagd aan mijn maat van MGserver of ik 1GB webruimte mag hebben voor het gebruik, ik wacht nog steeds op antwoord. Reageren
Joriz Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 We gebruiken de host van NationofGFX ik heb gevraagd aan mijn maat van MGserver of ik 1GB webruimte mag hebben voor het gebruik, ik wacht nog steeds op antwoord. Meeste hosts zijn niet zo blij met 'sponsor' aanvragen van kinderen. Alleen als je serieus een brief opsteld en niet gratis hosting eist maar eerder een goede afspraak heb je een kans op een goede deal. (laat wel alles goed zwart op wit vastleggen) Maar als je opzoek bent naar een host moet je misschien even op ispgids.com zoeken (of is klikken op de banner op de gtagames.nl hoofdpagina) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) We gebruiken de host van NationofGFX ik heb gevraagd aan mijn maat van MGserver of ik 1GB webruimte mag hebben voor het gebruik, ik wacht nog steeds op antwoord. Meeste hosts zijn niet zo blij met 'sponsor' aanvragen van kinderen. Alleen als je serieus een brief opsteld en niet gratis hosting eist maar eerder een goede afspraak heb je een kans op een goede deal. (laat wel alles goed zwart op wit vastleggen) Maar als je opzoek bent naar een host moet je misschien even op ispgids.com zoeken (of is klikken op de banner op de gtagames.nl hoofdpagina) Hmmz Ik werk voor MGserver ik ben Webdesigner/Scripter van hun onderdeel. Ik ben 16 niet meer zo ongeveer in de kinder category. Maar bedankt voor de informatie. Bewerkt: 8 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Joriz Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Het is niet de bedoeling om hier reclame of afspraken te gaan zitten maken. Daarvoor heb je nog steeds e-mail Tevens raad ik je aan even langs de Kamer van Koophandel te gaan. Bedrijf X is niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel omdat wij geen winstoogmerk hebben. Dit is juist een extra reden om naar de Kamer van Koophandel en naar de Notaris te gaan. Zo kan je je inschrijven als stichting of vereniging en meteen alles goed zwart op wit laten vastleggen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik wil toch even melden, Het bedrijf heeft het toegestaan, Ruimte: 2 Gigabite Dataverkeer: 5 Gigabite 10 Sql Databases PHP 10 Email adressen 10 FTP Adressen. Domein is er ook al. Joriz nogmaals bedankt voor je hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.