kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 hallo ik heb een vraagje ik kan de screenshots niet zien op de site www.gtagarage.com is daarvoor een progamma of zo voo rnodig om het te zien?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Wat bedoel je? Zie je witte vlakjes met rode kruisjes erin, of bedoel je dat je het woord "screens" ziet staan, maar daaronder geen plaatjes? Ik weet in ieder geval dat je geen speciaal programma nodig hebt om de screens van GTA Garage te zien. Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik krijg een kruisje bij alle fotos ik kan geen een zie n ps ik post zo ff een screen oke Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dan weet ik het al: De plaatjes worden gewoon niet geladen. (De internet browser kan ze niet vinden). Dat heb ik ook wel eens, en niet alleen op gtagarage. Dat komt gewoon soms voor, op de ene PC kun je die plaatjes wel laden en op de andere niet. Maar op de PC waar je gtagarage opzoekt, zul je nooit die plaatjes kunnen zien. Dat verschilt per PC. Je moet die screens dus op een andere PC moeten opzoeken. Je moet met die teleurstelling om moeten leren gaan, dat moest ik ook Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 en als ik internet explorer 7.0 download doet ie het dan wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.