Jump to content

burning desire

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik probeer het, kijken of de savegame het deze keer doet.

---

En wederom doet je savegame het niet, ik raad je daarom aan iets anders te doen. Je download gewoon een savegame en daarmee ga je verder, zo sla je de missie Burning Desire over. Als je V1 hebt kan je hier savegames downloaden, als je V2 hebt kan je hier savegames halen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

ok dan 8)8) maar weet je ik heb de noobmode gedownload en dan weet ik niet hoe je die savegames van

van internet erin zet

Ik probeer het, kijken of de savegame het deze keer doet.

---

En wederom doet je savegame het niet, ik raad je daarom aan iets anders te doen. Je download gewoon een savegame en daarmee ga je verder, zo sla je de missie Burning Desire over. Als je V1 hebt kan je hier savegames downloaden, als je V2 hebt kan je hier savegames halen.

ok dan zie het onderste bericht voor verdere info

Bewerkt: door tinyq
Geplaatst:
ok dan 8)8) maar weet je ik heb de noobmode gedownload en dan weet ik niet hoe je die savegames van

van internet erin zet

Om even op deze vraag terug te komen; de reden waarom de savegame het niet doet is omdat je de n00bmode hebt gebruikt. Als je toch nog wil dat ik de missie haal moet je de n00bmode maar weer verwijderen, anders moet je maar even een savegame downloaden, links staan er in mijn bericht hierboven.

Een savegame 'instaleren' is niet zo moeilijk, je download een savegame die je vervolgens plaatst in je GTA San Andreas User Files, die map is te vinden in de map Mijn Documenten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...