Jump to content

paar vraagjes


Multi-gunner

Recommended Posts

kijk , ik was gta lcs aan het speln en ik vroeg me dingen af =>

1)in het 'meertje' achter de cochrane dam, waar die 2 torentjes in staan, kan je daar in verdrinken, en kan je de wanden beklimmen en zo en wat er achter dat meertje ligt, kan je dat bekijken op een of andere manier ?

(als het een 'illigale' manier is =>pm me)

2)in gta lcs is het alleen maar mogelijk met iets dat illigaal is, daarom begin ik er hier niet over, maar in gta 3 haal ik het voorbeeld aan vd clipped dodo. als je over de vuurtoren vliegt en er uit springt, wat gebeurt er dan (als je lage hoogte springt, zodat je niet dood bent) ?blue hell, random spawnen, of gewoon blijven staan, of gedeeltelijk wegzinken of ???

3)en ik heb gezien toen ik naar het uiterste noorden vaarde, dat ik tegen werd gehouden door een bariere, en daarachter lagen bergen, is het mogelijk om met 'iets' achter die bariere gaan kijken en zo over die bergen en zo verder...

EDIT : nog eentje die me juist te binnen schoot :

4)kan je op een of andere manier op de ferry zonder een kaartje te kopen, met een boot of zo of ... ?

als jullie me iets willen uitleggen, en het betreft illigale dingen, pm me, dan doe ik 'technisch' niks verkeerd bij de mods. ;)

Bewerkt: door Multi-gunner
Link to comment
Delen op andere websites

1)in het 'meertje' achter de cochrane dam, waar die 2 torentjes in staan, kan je daar in verdrinken, en kan je de wanden beklimmen en zo en wat er achter dat meertje ligt, kan je dat bekijken op een of andere manier ?

(als het een 'illigale' manier is =>pm me)

Je kan niet achter het meertje, daar is dacht ik een onzichtbare muur en water. De bovenkant van de berg (met het Observatory) is bovendien niet solid, met andere woorden: je valt erdoor.
2)in gta lcs is het alleen maar mogelijk met iets dat illigaal is, daarom begin ik er hier niet over, maar in gta 3 haal ik het voorbeeld aan vd clipped dodo. als je over de vuurtoren vliegt en er uit springt, wat gebeurt er dan (als je lage hoogte springt, zodat je niet dood bent) ?blue hell, random spawnen, of gewoon blijven staan, of gedeeltelijk wegzinken of ???
De vuurtoren is solid, je valt niet in de Blue (eigenlijk gray) Hell als je erop staat. Dit zou namelijk niet mogen aangezien je de 'Portland Rock' betreedt in de missie 'The Sicilian Gambit'.
3)en ik heb gezien toen ik naar het uiterste noorden vaarde, dat ik tegen werd gehouden door een bariere, en daarachter lagen bergen, is het mogelijk om met 'iets' achter die bariere gaan kijken en zo over die bergen en zo verder...

Achter de berg is water. Die 'barrière' is een pijpleiding.

4)kan je op een of andere manier op de ferry zonder een kaartje te kopen, met een boot of zo of ... ?
Nee, je kan enkel op de ferry door in de gele marker te stappen en op 'X' te drukken om een kaartje te kopen, als de Ferry aangemeerd ligt.
Link to comment
Delen op andere websites

1) Ik zou helaas niet weten of je hierbij verdrinkt maar dit ondervind je zelf heel simpel door er gewoon in te springen en te kijken. De wanden beklimmen zou niet gaan, ze zijn nogal stijl. Echter is het hierbij wel mogelijk om met de Cheatdevice hier te komen met bijvoorbeeld de 'Power Jump' optie.

2) Je zult gewoon bij de vuurtoren blijven staan en er gebeurt niks bijzonders, hij is ook zonder de cheatdevice te bereiken met een boot en hij wordt ook in de laaste missie van de Storyline gebruikt. Er is dus geen sprake van een Bug of Glitch hierbij.

3) Het is niet mogelijk om hier met de Cheatdevice of enig ander programma voorbij de onzichtbare 'muur' te komen, het is nou eenmaal het einde van Liberty City en het is niet mogelijk er buiten te komen, dus ook niet met de Cheatdevice. Ah, ik zie net dat je het over iets ander heb dan ik in gedachten had, je hebt het over de Peipleidingen! Er is vast wel een functie in de Cheatdevice om in dit gebied toch te kunnen varen, gebruik de Spawn functie bijvoorbeeld.

4) Het is mij eens gelukt om met de Ferry mee te gaan door eerst een Helicopter te pakken en vervolgens laag boven de boot te gaan zweven en dan uit te stappen. Echter heb je hierbij wel geluk nodig en het is dan ook niet zeker dat het altijd gaat lukken. Verder is hier geen andere optie voor.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

kijk , ik was gta lcs aan het speln en ik vroeg me dingen af =>

1)in het 'meertje' achter de cochrane dam, waar die 2 torentjes in staan, kan je daar in verdrinken, en kan je de wanden beklimmen en zo en wat er achter dat meertje ligt, kan je dat bekijken op een of andere manier ?

(als het een 'illigale' manier is =>pm me)

Ja daarin kun je verdrinken dus ik raad je aan er niet in te springen.

2)in gta lcs is het alleen maar mogelijk met iets dat illigaal is, daarom begin ik er hier niet over, maar in gta 3 haal ik het voorbeeld aan vd clipped dodo. als je over de vuurtoren vliegt en er uit springt, wat gebeurt er dan (als je lage hoogte springt, zodat je niet dood bent) ?blue hell, random spawnen, of gewoon blijven staan, of gedeeltelijk wegzinken of ???

Geen idee eigenlijk. Zover ik weet is de Vuurtoren in zijn geheel solide en dus kun je er gewoon op staan. Helaas is de bovenkant bol en zul je er dus vanaf glijden.

Edit: Nu weet ik het niet meer. Bedoel je de 'Portland Rock' of de vuurtoren zelf. De vuurtoren zelf heb ik hierboven al uitgelegt. 'The Portland Rock' kun je heel gemakkelijk betreden door er met een boot heen te varen. Er is een steiger waaraan je kunt aanmeren. Je moet er wel op kunnen aangezien hier een Hidden Pack ligt :).

3)en ik heb gezien toen ik naar het uiterste noorden vaarde, dat ik tegen werd gehouden door een bariere, en daarachter lagen bergen, is het mogelijk om met 'iets' achter die bariere gaan kijken en zo over die bergen en zo verder...

Met CheatDevice is het alleen mogelijk om er overheen te komen. Er achter is niets te zien behalve eerst wat water en later wat grijs. Aangezien je er niet achter hoort te kunnen komen heeft Rockstar er niets achtergezet.

Dat is ook meteen antwoord op je 1ste vraag. Achter de bergen bij Shoreside Vale is niets te zien.

Alleen met CheatDevice van Edison is het mogelijk om te vliegen / ver te springen en zo dus achter de bergen te kijken. CheatDevice is hier te downloaden. Kijk wel uit want hij draait niet meer op een latere versie van LCS

4)kan je op een of andere manier op de ferry zonder een kaartje te kopen, met een boot of zo of ... ?

Neen, je kunt niet als een soort 'verstekeling' mee met de Ferry. Weer is met CheatDevice de junctie 'Power Jump' waarmee je erop kunt komen. Helaas is de Ferry niet geheel solide en zak je er dus deels doorheen.

Ik hoop dat je weer wat wijzer bent :Y!

Edit: Oeps, VforV ik had je niet gezien :$.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor al jullie hulp, maar ik heb gta lcs op ps2... :puh:

ik bedoelde de vuurtoren himself btw, ik was op de portland rock voor een hidden package en ik zag dat de weg afgesloten was door een hek, en wat er voorbij lag, dat bedoelde ik.

maar ik zie dat jullie het over pijpleidingen hebben, ik zag gewoon een onzichtbare bariere, want mijn boot ging simpelweg niet meer vooruit.Wil jullie me daar eens wat meer uitleg over verschaffen ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoelde de vuurtoren himself btw, ik was op de portland rock voor een hidden package en ik zag dat de weg afgesloten was door een hek, en wat er voorbij lag, dat bedoelde ik.

Alles van de vuurtoren is solid, ook het stuk binnen het hek. Voorbij het hek komen is helaas onmogelijk. (Behalve met de cheatdevice.)

maar ik zie dat jullie het over pijpleidingen hebben, ik zag gewoon een onzichtbare bariere, want mijn boot ging simpelweg niet meer vooruit.Wil jullie me daar eens wat meer uitleg over verschaffen ?

lcrandie1.th.jpg

De rand rond lc is op deze kaart in het groen.( Het kan nog wat verder in de zee zijn.) Deze is gewoon een onzichtbare muur aan de rand van het spel.

Er zijn ook pijpleidingen (rood). Deze zorgen er voor dat je niet achter de bergen van Shoreside vale kan en dat je niet rond Staunton Island kan varen. Waarom deze er in zitten weet ik niet.

Zo zien de pijpleidingen er uit:

snap033st8.png

Boven de pijpleidingen zit trouwens nog een onzichtbare muur zodat je er ook niet over kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

4)kan je op een of andere manier op de ferry zonder een kaartje te kopen, met een boot of zo of ... ?

Nee, je kan enkel op de ferry door in de gele marker te stappen en op 'X' te drukken om een kaartje te kopen, als de Ferry aangemeerd ligt.

Als je TE VOET staat te wachten op de ferry en hij meert aan dan kan je erin springen want hij is onsolid , of dit met een auto ook kan weet ik niet maar ik denk het wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...