michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 jo ik had een vet mooie jester getuned ik had hem in mijn garage ik doherhy ofzow later ging ik weer kijken en toen was de kleur weg ook een keer in de zelfde garage verdwijnen er ook autos als ik ze er in heb gezet egt raar jo ik had een vet mooie jester getunedik had hem in mijn garage ik doherhy ofzow later ging ik weer kijken en toen was de kleur weg ook een keer in de zelfde garage verdwijnen er ook autos als ik ze er in heb gezet egt raar verklaring iemant? Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 dat had ik ook een keer maar toen mijn pc gecrast was had ik gta opniew geinstaleert en toen had ik er nooit meer last van TIP:herinstaleer gta sa !!!>>>sla wel je save games en zo op<<<!!! Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 dat had ik ook een keer maar toen mijn pc gecrast was had ik gta opniew geinstaleert en toen had ik er nooit meer last vanTIP:herinstaleer gta sa !!!>>>sla wel je save games en zo op<<<!!! ik heb ps2:p Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ow dan weet ik het niet srry ik zal wl ff op google kijken voor je ok:) ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Volgens mij is dit wel vaker voorgekomen. Bij getunde/gemodde auto'wil de painting o.i.d. wel eens weg gaan. Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ow dan weet ik het niet srry ik zal wl ff op google kijken voor je ok:) ? oke dank daarvoor Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 srry kan niks inden op google mischien dit http://www.google.nl/gtatune/47758936647/&...%45$534td/ Reageren
GTAVC Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb dat ook vaak dan geef je hem die coole painting en wat later dan zie je allen de grondverf nog of hij is helemaal verdwenen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Even ter verduidelijking, het gebeurd wel vaker dat je auto, wanneer die in de garage wordt gezet, zijn paintjobs verliest. Daarnaast is het ook mogelijk dat je totale auto verdwijnt uit de garage. Niets vreemds dus, en helaas onvermijdelijk. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Als je je wagen met paintjob dik beschadigd en dan in de garage zet is de kans groter dat de paintjob weggaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.