Jump to content

raar

Recommended Posts

Geplaatst:

jo ik had een vet mooie jester getuned

ik had hem in mijn garage ik doherhy ofzow

later ging ik weer kijken en toen was de kleur weg :bonk:

ook een keer in de zelfde garage verdwijnen er ook autos als ik ze er in heb gezet egt raar :bonk:

jo ik had een vet mooie jester getuned

ik had hem in mijn garage ik doherhy ofzow

later ging ik weer kijken en toen was de kleur weg :bonk:

ook een keer in de zelfde garage verdwijnen er ook autos als ik ze er in heb gezet egt raar :bonk:

verklaring iemant?

Geplaatst:

dat had ik ook een keer maar toen mijn pc gecrast was had ik gta opniew geinstaleert en toen had ik er nooit meer last van

TIP:herinstaleer gta sa !!!>>>sla wel je save games en zo op<<<!!!

Geplaatst:
dat had ik ook een keer maar toen mijn pc gecrast was had ik gta opniew geinstaleert en toen had ik er nooit meer last van

TIP:herinstaleer gta sa !!!>>>sla wel je save games en zo op<<<!!!

ik heb ps2:p

Geplaatst:

ik heb dat ook vaak dan geef je hem die coole painting en wat later dan zie je allen de grondverf nog of hij is helemaal verdwenen

Geplaatst:

Even ter verduidelijking, het gebeurd wel vaker dat je auto, wanneer die in de garage wordt gezet, zijn paintjobs verliest. Daarnaast is het ook mogelijk dat je totale auto verdwijnt uit de garage. Niets vreemds dus, en helaas onvermijdelijk.

Geplaatst:

Als je je wagen met paintjob dik beschadigd en dan in de garage zet is de kans groter dat de paintjob weggaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...