_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ik ben op dit moment met de missie Mike Toreno bezig, waarin je hem m.b.v. z'n gsm moet traceren. Nou eigenlijk ben ik klaar met de missie maar ik moet ze nog terug brengen naar Jizzy. Maar ik dacht laat ik gelijk maar ff een paar vindplaatsen langs voor armor en ammo, dus ik dacht ook maar gelijk geld ophalen van m'n asset bij Hippy Shopper en Valet. Toen ik bij Vank Hoff hotel uitstapte om m'n geld op te halen begonnen Mike en T-Bone zomaar opeens te schieten op die valet-jongens . Zonder enige aanwijsbare reden, daarnaast gebruik ik geen cheats. Vind dit zeer merkwaardig . @Blink: maar er is ook geen tijdslimiet en ik was al m'n 'wanted' sterren al kwijt, daarnaast wordt er alleen gemeld dat je terug moet naar Jizzy. Er staat niet bij welke route je moet nemen. @MartyCeha: tja ik vond 't ook wel grappig, maar zodra ik weer in m'n auto stapte, stapte zij ook weer keurig in. Maar goed dat ikzelf m'n Valet-uniform niet aanhad. Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Blink Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Het is ook niet de bedoeling dat je tijdens die missie uitstapt om andere zaken te gaan doen. Waarschijnlijk zien hun ze als vijanden en gaan ze er dus op schieten.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Volgens mij is dit gewoon een geintje van R*, dat de Loco Syndicate niet van parkeerjongens houdt Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 mischien hebben ze wat tegen die gasten mischien hebben ze ruzie weet ik veel Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Het is heel simpel. Elke ped heeft zijn eigen respect en haat list. Dus een crimineel respecteert bv andere criminelen, maar haat de politie en schiet daarop. Aangezien die twee criminelen zijn, schieten zij ook op politie. En waarschijnlijk zijn die valet gasten ingeprogrammeerd als 'good-guys'. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Het is heel simpel. Elke ped heeft zijn eigen respect en haat list. Dus een crimineel respecteert bv andere criminelen, maar haat de politie en schiet daarop. Aangezien die twee criminelen zijn, schieten zij ook op politie. En waarschijnlijk zijn die valet gasten ingeprogrammeerd als 'good-guys'. Dat klinkt plausibel en toch blijf ik het opmerkelijk vinden. En ... het verhaal gaat verder . Zojuist de missie Mountain Cloud Boys gedaan (een hoop schieten, met aan 't eind 2 auto's drive-by etc.) daarna Woozie thuisbrengen en je raad 't al ik heb weer de toeristische route genomen . En ook Woozie begint op die Valet jongens te schieten, toen heb ik met 'n wapen even op die jongens gericht zonder te schieten en hun 'status' bleef onveranderd fel groen. Dat kan natuurlijk ook gewoon zo zijn omdat hij stekeblind is . Maar als deze trend zich voortzet zou ik het al bijna de 'Valet-Glitch' willen noemen .@~Lance Vance: Ach zo'n gek idee is dat niet, die gasten hebben altijd hun fooien bij zich . Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Als ik die Valet gassies zie krijg ik ook de neiging ze verrot te knallen dus zo raar is het niet >>> Door Dutchy3010: Deze post voegt geen enkele waarde toe aan het topic, dus graag de volgende keer achterwege laten!<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Het is heel simpel. Elke ped heeft zijn eigen respect en haat list. Dus een crimineel respecteert bv andere criminelen, maar haat de politie en schiet daarop. Aangezien die twee criminelen zijn, schieten zij ook op politie. En waarschijnlijk zijn die valet gasten ingeprogrammeerd als 'good-guys'. Dat is waar, en deze tekst komt rechtstreeks uit PED.DAT. # Acquaintance options: # - Hate # - Dislike # - Like # - Respect CIVMALE Respect CIVMALE Respect CIVFEMALE CIVFEMALE Respect CIVFEMALE Respect CIVMALE COP Hate CRIMINAL DEALER Respect MEDIC FIREMAN COP GANG1 Hate GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG1 GANG2 Hate GANG1 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG2 GANG3 Hate GANG1 GANG2 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG3 GANG4 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG4 GANG5 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG5 GANG6 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG6 GANG7 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG7 GANG8 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG9 GANG10 Respect GANG8 GANG9 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG10 Respect GANG9 GANG10 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 Respect GANG10 MEDIC Respect COP FIREMAN FIREMAN Respect COP MEDIC CRIMINAL Hate COP PROSTITUTE Hate COP Zoals je ziet respecteren ze alleen hun eigen gang, en haten ze alle andere 'gangs' en waarschijnlijk vallen die valet gasten ook onder gangs. Aangezien er in de lijst hierboven tien gangs zijn aangegeven en in de lijst hieronder maar acht. Orange Grove Families Ballas Los Santos Vagos Varrios Los Aztecas Triads Da Nang Boys San Fierro Rifa Loco Syndicate Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Zoals je ziet respecteren ze alleen hun eigen gang, en haten ze alle andere 'gangs' en waarschijnlijk vallen die valet gasten ook onder gangs. Aangezien er in de lijst hierboven tien gangs zijn aangegeven en in de lijst hieronder maar acht.Ok dus 't is zo geprogrameerd en dus geen glitch. Maar als er 8 gangs omschreven zijn en 10 geprogrameerd, met Valet als nr.9 dan moet er dus nog 1 zijn . Bedankt voor je uitleg Big Boss, had dit zelf niet kunnen vinden aangezien ik 't spel niet op de pc heb. Edit: En hoe zit dat met de Seville Boulevard Families? Dat is toch ook een (aparte) gang? Volgens mij kom je die alleen tegen in de missie Sweet's Girl. Bewerkt: 6 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Jallah Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Het is heel simpel. Elke ped heeft zijn eigen respect en haat list. Dus een crimineel respecteert bv andere criminelen, maar haat de politie en schiet daarop. Aangezien die twee criminelen zijn, schieten zij ook op politie. En waarschijnlijk zijn die valet gasten ingeprogrammeerd als 'good-guys'. Dat is waar, en deze tekst komt rechtstreeks uit PED.DAT. # Acquaintance options: # - Hate # - Dislike # - Like # - Respect CIVMALE Respect CIVMALE Respect CIVFEMALE CIVFEMALE Respect CIVFEMALE Respect CIVMALE COP Hate CRIMINAL DEALER Respect MEDIC FIREMAN COP GANG1 Hate GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG1 GANG2 Hate GANG1 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG2 GANG3 Hate GANG1 GANG2 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG3 GANG4 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG4 GANG5 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG5 GANG6 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG6 GANG7 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG7 GANG8 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG9 GANG10 Respect GANG8 GANG9 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG10 Respect GANG9 GANG10 Hate GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 Respect GANG10 MEDIC Respect COP FIREMAN FIREMAN Respect COP MEDIC CRIMINAL Hate COP PROSTITUTE Hate COP Zoals je ziet respecteren ze alleen hun eigen gang, en haten ze alle andere 'gangs' en waarschijnlijk vallen die valet gasten ook onder gangs. Aangezien er in de lijst hierboven tien gangs zijn aangegeven en in de lijst hieronder maar acht. Orange Grove Families Ballas Los Santos Vagos Varrios Los Aztecas Triads Da Nang Boys San Fierro Rifa Loco Syndicate Toch gaat die Ploice altijd achter mij aan als ik op een drugsdealer schiet en hij begitn te schieten, ik niet vuur, altijd zo. Dus Police respecteert Drugsdealer ook gewoon Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Toch gaat die Ploice altijd achter mij aan als ik op een drugsdealer schiet en hij begitn te schieten, ik niet vuur, altijd zo.Dus Police respecteert Drugsdealer ook gewoon Dit heeft in principe niets met die drugsdealer te maken maar met CJ. Als CJ iemand vermoord met politie in de buurt krijg je 1 ster wanted level. Dit gebeurd ook als jij iemand (crimineel) neerschiet waar de politie ook op schiet, dus help ze vooral niet . Bewerkt: 6 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.