Jump to content

Spel opslaan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Euh... nee. want je kunt namelijk niets op je PS2 opslaan, zit toch geen harddisk in?

Als je je spel wil saven ga je naar je safe-house, en loop je naar de diskette toe. de rest wijst zich vanzelf.

EDIT:

Ik kan je wel vertellen hoe je GTA op je PS2 moet slaan... pak je GTA beet, hou hem boven je hoofd, en sla dan zo hard mogelijk op je PS2... :D:puh:

Bewerkt: door Arr
Geplaatst:
Je hebt een memorycard nodig

Ja. En dan pak je je GTA schijf, die hou je boven je hooft, en dan sla je zo hard mogelijk op die memorycard!

sorry, ik zal nu ophouden... begin een beetje in te kakken op de zaak...

Geplaatst:
Ik heb een memory card. Begrijp ik goed dat ik nu eerst een safe house moet kopen?

Heb je al, in het begin ga je naar een huis aan een pleintje, met een garage erbij, daar zijn ook de Ryder en Sweet missies, het huis daar precies tussenin is van jou. als je binnenkomt rechtdoor lopen naar de keuken. daar kan je saven. ga je de trap op kom je bij je kast, kun je je omkleden, en in je slaapkamer kun je een spuitbus en een fototoestel vinden.

Geplaatst:

Is dit je eerste gta soms ???

en zelfs iemand die alleen gta sa heeft snapt dat je daar kan saven :blink: ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...