.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Vreemd. Bekijk dit filmpje (zelf gemaakt). Je ziet hier een dooie politie-man die weer rijdt. Sorry voor de slechte kwalititeit maar ik heb geen snelle pc op dit moment. P.S. Ik wist dat katten negen levens hadden maar politie-mannen niet . Bewerkt: 5 januari 2007 door VWO-er Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik kan het filmpje niet bekijken maar ik denk dat het een mod is laterzzz Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Nee, het is een clean spel. Zonder mods en/of cheats... P.S. Ik had Dutchy3010 het al op MSN laten zien en die kon het bekijken... Bewerkt: 5 januari 2007 door VWO-er Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik zie eigenlijk niks speciaals? En het beeld is niet vloeiend. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dit is een wel vaker voorkomende bug, niets om je zorgen over te maken. ( Als je dat al deed...) Reageren
Jorair Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Je kan wel niet duidelijk zien of hij werkelijk dood is, volgens mij zit hij nog gewoon op en top levend achter het stuur. Als hij werkelijk dood is zou ik zeggen dat het een bug is, ik heb er zelf nog nooit op gelet. Maar wees gerust, veel kwaad zal hij je niet meer doen. Bewerkt: 5 januari 2007 door Jorair Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 volgens mijn een BUG BUG BUG BUG BUG BUG meer niet gta heeft ALTIJD bugs welke je ook hebt tog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.