michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb het spel uitgepeelt en nu wil ik mij eigen storyline bedenken ik heb in de zoekfunctie gekeken met resultaat ze zijden dat je allemaal beroepen zoals visser kon worden maar Hoe weet iemant een leuk beroep waar je geld mee kan verdienen in san andreas?????¿¿¿¿¿ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb het spel uitgepeelten nu wil ik mij eigen storyline bedenken ik heb in de zoekfunctie gekeken met resultaat ze zijden dat je allemaal beroepen zoals visser kon worden maar Hoe weet iemant een leuk beroep waar je geld mee kan verdienen in san andreas?????¿¿¿¿¿ Ik snap de bedoeling van dit topic niet helemaal. Wil je nou weten welke beroepen je allemaal kunt beoefenen in SA? Dan denk ik aan Pimp (pimping missies), Brandweerman (Firefighter), Politieagent (Valigante), Taxichauffeur (taxi-missie) etc. Of wil je nou dat er hier wat bedacht wordt? Dan verwijs ik je door naar het GTA IV forum, omdat een storyline bedenken niet echt nuttig is over een spel dat 2 jaar oud is (op de PS2 dan). Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik denk dat hij nu gewoon zijn eigen avontuur in GTA SA wil spelen ofzo. Ik weet een leuk beroep, en het levert veel geld op: Inbreker Jat ergens een zwarte Boxville truck, parkeer hem 's avonds in een drukke straat, en jatten maar Reageren
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 wat ~lace vance al zegt ik wil een eigen verhaal ik wil een goed verdienen beroep weten Reageren
GTAVC Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 straat races je wint cash en je drive-skill of bike-skill gaat dan vaak omhoog of anders dat autocross gebeuren in die gebouwen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Gaa drugsdealers kille lopen er zat van rond Reageren
Cenzy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Doe aan Streetraces lekker fijn Of Politie , maar dan met een tank Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Word een boer! Zoek een mooi huisje met garage op het platteland, en ga lekkere boeren! Voorbeeld: Hoe verdien je geld? Simpel. Rijd op weg naar je werk (akker) 'per ongeluk' een paar mensen over en pak hun geld. Ze hebben het toch niet meer nodig nu. Oh ja: Vergeet niet je tractor+ploeg in je garage te zetten heh! Bewerkt: 6 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Of ga als gids werken dan kan je de Groove Street gangster heel SA laten zien alsof ze op vakantie zijn Maar je kan ook je steentje bijdragen aan het verkeer door met de takel wagen als sleepdienst fout geparkeerde wagens wegslepen naar de vuilnisbelt of het politieburou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.