Da Phoenix Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Je kan hier mijn nieuwe mod downloaden en post hier je reacties. niet te veel gezeik hè de béta is nu te downloaden KLIKKIE of kijk op mn site EN IK ZOEK HULP OM EEN STAD TE MAKEN ZET HET IN DIT TOPIC OF PM ME ALS JE WILT HELPEN OF VRAGEN HEBT mensen die al helpen Da Phoenix Peter99 Boris H. Bewerkt: 21 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
xgaming Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Plaatjes? Maakt het een stuk interessanter voor mensen om jouw mod te downloaden... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Plaatjes? Maakt het een stuk interessanter voor mensen om jouw mod te downloaden... Ik Ga nu ff screens maken ik edit zo wel ff EDIT: klik hier voor een zipje met wat screens imageshack wou ze niet uploaden Bewerkt: 6 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ziet er leuk uit! De startbaan is zeer mooi afgewerkt! Maar toch een paar dingen die niet helemaal kloppen: Palmbomen groeien op asfalt? Ik denk niet dat je nog vliegtuigen in de hangar krijgt, aangezien dat "Parkje" in de weg staat. Stenen hangar-deuren? Als je dat "Parkje" wegdoet is hij zeker het installeren waard! BTW: Zijn dat achteraan watervallen die uit rotsen stromen? *EDIT*: Ik vind het echt heel jammer dat je de texture van de landingsbaan en van de AC-tower hebt veranderd, ik vond hem zo echt veel mooier! Bewerkt: 9 januari 2007 door Big Boss Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 die watervallen daar maak ik nog wat voor maar kreeg ze niet ingame stenen hangar deuren heb je in ut echt. en die palmbomen heb ik zeker over het hoofd gezien :$ maar je kan makelijk in die hangar komen. zelfs met een Shamal. At400 pastte er zowiezo niet in Reageren
gybrus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Da Phoenix, Je hebt een mooie mod gemaakt alleen vindt ik het asfalt heel onrealistich(is niet alleen in deze mod hoor.) + -Het parkje ziet er leuk uit. -Er zitten mensen op de bankjes..xD - -Asfalt he... -De deur is van steen change it to wood or something. *** Ik heb je screens even geresized naar wat kleinere maten.(640x480 is hier namelijk het Maximum) Ook even opgeslagen als ***.PNG <--- Dit scheelt heel wat ruimte is namelijk 1 van de kleinste formaten. En voor je geupload op imageshack.(BTW. Maximum bestands groote die op imageshack wordt gebruikt is 1mb en een aantal kb.<Zorg er voor dat het onder de 1 MB blijft>) ** ** ** Plak dit even in je hoofdpost dat is gelijk wat makkelijker voor mensen die screens van je mod willen zien. [img=http://img48.imageshack.us/img48/3462/1hp7.png] [img=http://img138.imageshack.us/img138/7430/2ix3.png] [img=http://img403.imageshack.us/img403/1637/3sc3.png] Bewerkt: 6 januari 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ej bedankt jah imageshack deed ut niet maar ja lama en bedankt voor de tips ik ben bezig maar de textures zitten ook nog niet in deze mod maar komen in de nieuwe versie die verwacht ik morgen al ben druk bezig Reageren
gybrus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hallo, Ik ben wat vergeten te zeggen. Dit is even voor alle modders die screens showen van hun werk die ze genomen hebben in-game. Tip: Zet je Radar en je HUD uit.. Reden: Dit ziet er wat mooier uit en het trekt bij sommige mensen ook beter de aandacht als de stoorfactoren uit het plaatje zijn gehaald. Hoe doe ik dat?: Duw op "ESC:Menu" knopske klik dan op "Options" en dan was het geloof ik "Video"(in iedergeval waar je ook je beeldscherm resolutie insteld.) en dan kun je je Hud en radar(&Blips) daar uitzetten. Nu een "Tip" voor "Da phoenix". Tip: Probeer een overgang te maken van asfalt naar zand dat vooral aan de zeikanten. Tip2: Gebruik een iets lichtere texture. Why?: Meestal blijft asfalt niet zo donker in de woestein zon. Wederom een kleine stoorfactor bij mij.. Voor de rest ziet het er goed uit zoals ik al in mijn vorige post heb gezegd. Grats,Gybrus Reageren
gybrus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hallo, Even voor de duidelijkheid. Ik heb niet gezegt dat het lelijk is!! Ik heb alleen gezegt dat ik het een beetje storende kleur vindt in een woestijn.!! Let hier alstublieft op. Dank u, Grats,Gybrus PS: Om niet als te offtopic te gaan. Heb je al wat meer screens of is er nog niet zo veel veranderd? Reageren
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Hallo,Even voor de duidelijkheid. Ik heb niet gezegt dat het lelijk is!! Ik heb alleen gezegt dat ik het een beetje storende kleur vindt in een woestijn.!! Let hier alstublieft op. Dank u, Grats,Gybrus PS: Om niet als te offtopic te gaan. Heb je al wat meer screens of is er nog niet zo veel veranderd? Dat bedoelde ik niet hoor Ontopic: Heb je nog meer screens? Nee hoor, Maar, die stenen garage is toch een texture? Ik zie geen textures in de upload Bewerkt: 6 januari 2007 door yvea0 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) de nieuw versie is bijna klaar ik zet hem zometeen ff op mijn site (zie signature) aan die overgang ga ik werken en ik denk dat ik dat asfalt ga veranderen in stenen (wat vind je daarvan? ) en nu zijn de huisjes ook ge re-textured Béta nu te downloaden -> Zie eerste post of mn site en het parkje is weg voor een gedeelte hij zit nu niet meer in de weg kom maar op met de reacties. dan kan ik een Alpha maken (of omega ) Bewerkt: 6 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 sorry voor de dubbelpost maar ik zoek mensen die me willen helpen om huisen te maken. ik ben van plan om van verdant meadows een hele stad(je) te maken. met een werkende ammunation en restaurants. en misschien zorgen dat er ook mensen komen te lopen. dus ik zoek mensen die kunnen modelen, ipls kunnen bewerken (mag met tool) mensen die kunnen texturen( kan bijna iedereen wel) laat het me zo snel mogelijk weten Reageren
peter99 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 he kan ik mee doen ? voor wat werk van mij , zoek even naar mijn posts daar kom je veel tegen maar ik kan ze niet ingame laten zien , hier pb ik wel ff over Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Dit is echt mooi! Ik heb zelf ook wel eens een verdeant meadows mod gemaakt maar deze is veel mooier! Echt goed gedaan! KUTGW Boris H. Bewerkt: 22 januari 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.