Da Phoenix Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ziehier de 1e WIP straight outta 3dsmax 8 komt er een nieuw gebouw okej de textures zijn lelijk. en hij is nog lang niet af maar zie hier PS: het is de water texture uit VC Bewerkt: 21 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
peter99 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 De nieuwste creatie : loop'n floop V1.0 Reageren
White Gold Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Mooi gebouw Da Phoenix, maar wat dat van Peter moet voorstelen Reageren
peter99 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 schansje van 200 m. (test model ) maar we als je in de buurt van de schans komt loopt gta sa vast , iemand een idee hoe we dit oplossen Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Draw Distance verlagen, Poly's verlagen, etc. Of er is een probleem met de DFF of de COL. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 het ligt aan de DFF daar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet. Reageren
eizoalecto Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 het ligt aan de DFFdaar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet. kan je dan wel modellen als je al geen een VC aan kan? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) ja tuurlijk 3ds max heeft (bijna) geen videokaart geheugen nodig. EDIT: hier een nieuwe WIP voor de stad: PS: weet iemand nog een goede texture voor mijn kasteel? want die water texture is een beetje raar in de woestijn Bewerkt: 27 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) het ligt aan de DFF daar ben ik achter. maar mijn Videokaart is een beetje kaduuk. en ik heb mn oude erin en die kan nog geen eens VC aan. dus ingame zetten stop ik ff mee. maar met moddelen natuurlijk niet. kan je dan wel modellen als je al geen een VC aan kan? Jazeker. Dat doe ik zelf ook op me eigen pc, waar GTA3 niet eens op kan. Dus daar heb je niet per se een sterke computer voor nodig Ziet er goed uit, Da Phoenix Bewerkt: 27 januari 2007 door Thundercover Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb ook een pleintje gemaakt. en mijn idee is dat de stedelijke held een Theepot word Om het nog grappig te houden wat vinden jullie ervan hier het pleintje met standbeeld van DE theepot Reageren
erterer0 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Meschien kun je een ped uit SA als standbeeld gebruiken? Reageren
White Gold Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Dat is zo standaard of je moet hem in een vreemde houding neerzetten . De theepot is grappig dus zou ik dat zo maar houden . TheePot City . Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Lol. Binnenkort werk ik weinig aan de mod want er zijn is spanning tussen mijn vriendin en ik. We zijn allebei 15 maar toch al 3 jaar samen en dit is ons eerste meningsverschilletje maar ik wil het wel volhouden dus ff'jes geduld. Dus van mij weinig Updates als peter99 opschiet met gebouwen post hij misschien wel wat! Bewerkt: 31 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
peter99 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb het momenteel druk , volgende week die cito waar ik me druk over zit te maken en de verbouwing van wagemakerswebdesign , maar ik probeer nog wat te posten binnekort @da phoenix , doet jou gta het weer ? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Vanaf vandaag doet GTA ut weer :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.