verao Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen?? wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen??? axe verao Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen??? axe verao Zover ik weet heb je er niet echt veel aan, je kan er video games spelen en eten/drinken automaten gebruiken,.. naja eigenlijk wel zinloos ja <_< :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 een extraatje in de game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 is toch vet:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 is toch vet:D had op zun minst verwacht om met je winkelwagentje door de winkel te racen ofzo :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen?? ja....wees nou eens blij dat je ergens in kan....in VC liep iedereen te vloeken dat je nergens in kan....nou nu kan het en dan nog commentaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 had op zun minst verwacht om met je winkelwagentje door de winkel te racen ofzo :lol: Er zitten toch winkelwagentjes in? kan me herinneren dat ik die weleens omver gereden heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.