Jump to content

24/7 stores

verao

Recommended Posts

In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen???

axe verao

Delen op andere websites

In gta san andreas zijn een heleboel 24/7 stores verspreid waar je in kan lopen. Wat heb je eraaN?? ik geprobeerd er een te beroven maar ik kreeg geen geld. Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

wie heeft er iets anders meegedaan, of heeft op een ander forum hier iets over gelezen???

axe verao

Zover ik weet heb je er niet echt veel aan, je kan er video games spelen en eten/drinken automaten gebruiken,.. naja eigenlijk wel zinloos ja <_< :lol:

Delen op andere websites

Kan je er dan echt alleen maar snacks eten/ drinken halen, en die stomme arcade spelletjes doen??

ja....wees nou eens blij dat je ergens in kan....in VC liep iedereen te vloeken dat je nergens in kan....nou nu kan het en dan nog commentaar

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...