ArticLight Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ik heb dus van af nu PS gekregen en dit is mijn alleerste creatie! Hij is iets te donker Rates? Bewerkt: 5 januari 2007 door ArticLight Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Oke, voor je eerste PS-werk vind ik dit zeker niet slecht! Alleen heb ik wel wat op/aanmerkingen. Ten eerste vind ik je render heel slecht. Je ziet nog duidelijk delen van de orginele achtergrond (bij de kin bijv.) Dus dat kan voortaan beter uitgeknipt worden (gebruik de magnetic lasso tool). Ook vind ik te naam iets te wazig. Wat je misschien nog kan doen als je deze render wil gebruiken, is gebruik maken van het licht wat op haar gezicht valt. Dus dat je aan de rechter kant een één of andere lichtbron maakt zodat het lijkt alsof die kant ook daadwerkelijk heel licht is en daar achter wat donkerder, zodat je schaduw hebt. Verder moet je de kleuren van de achtergrond wat meer laten overeenkomen met de kleuren van de render. Ik geef even geen cijfer. Bewerkt: 5 januari 2007 door Bassiej26 Reageren
Blink Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hij is inderdaad wel een beetje donker maar voor je eerste signature vind ik hem wel een 7/10 waard. Reageren
Nielok Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 hij is niet te donker in mijn ogen heel goed geslaagd, wat meer werken aan de details en effecten en je hebt een hele mooie sig 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.