Jump to content

multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Om met 2 of meerdere mensen te spelen, kan je ofwel MTA: SA downloaden ofwel SA: MP. Bij MTA is momenteel de hoofzaak racen tegen andere. SA: MP geeft je meer opties, door je uit je wagen te laten en door je te laten kiezen wie je dood wilt zien!

Edit: Kijk hier en hier voor meer info.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
ik heb gehoord dat er een m ultyplaer is van san andreas hoe krijg ik die :? :?

Er zijn 2 multiplayers:

MTA San Andreas:

Te doen: Dit is alleen tegen elkaar racen (met welk voertuig dan ook).

Download: Klik

SA-MP

Te doen: Hierin kan je elkaar vermoorden, bij elkaar in de auto zitten etc. Je kunt hier vrij rondwandelen dus.

Download: klik

Je kan hier kijken voor meer info:

SA-MP: Officiële site en SA-MP forum

MTA SA: Officiële site en MTA forum

@ hieronder: Als ik jou was, had ik uit één van de onderstaande gekozen:

SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage

SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey

SA:MP 0.1b Client provided by Wacko

Een Client dus ;).

Geplaatst:
Om met 2 of meerdere mensen te spelen, kan je ofwel MTA: SA downloaden ofwel SA: MP. Bij MTA is momenteel de hoofzaak racen tegen andere. SA: MP geeft je meer opties, door je uit je wagen te laten en door je te laten kiezen wie je dood wilt zien!

Edit: Kijk hier en hier voor meer info.

die hier en hiers kan ik nie op kliken

ik heb gehoord dat er een m ultyplaer is van san andreas hoe krijg ik die :? :?

Er zijn 2 multiplayers:

MTA San Andreas:

Te doen: Dit is alleen tegen elkaar racen (met welk voertuig dan ook).

Download: Klik

SA-MP

Te doen: Hierin kan je elkaar vermoorden, bij elkaar in de auto zitten etc. Je kunt hier vrij rondwandelen dus.

Download: klik

Edit: Vervelend, te laat :-(

welke moet ik hebben ?SA:MP :: San Andreas Multiplayer

Navigation

Main Page (News)

Blog

RSS Feeds

Downloads

Media

Forum

IRC

Contact

Site Map

Network

GTA-Host.com

Game-Monitor.com

GTA Network

GTA4

GTA San Andreas

GTA Vice City

GTA3

GTA Forums

GTA Garage

GTA Modding

Myriad Islands

SA:MP 0.1b Client

MD5 Hash: 121709390163b7670e35a405383357c3 samp01b-installer.exe

SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage

SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey

SA:MP 0.1b Client provided by Wacko

SA:MP 0.1b Windows Server

MD5 Hash: ade785abccda541fa4b63d620dcf9dfa samp01b-server.zip

Note: This package also includes the scripting tools.

SA:MP 0.1b Windows Server provided by GTAGarage

SA:MP 0.1b Windows Server by littlewhitey

SA:MP 0.1b Windows Server provided by Wacko

SA:MP 0.1b Linux Server (libstdc++6)

MD5 Hash: 2923c82d27b5af4e306a0bbe2a5a655d samp01b.linux.cpp6.tar.gz

SA:MP 0.1b Linux Server

SA:MP 0.1b Linux Server provided by littlewhitey

SA:MP 0.1b Linux Server provided by Wacko

SA:MP 0.1b Linux Server (libstdc++5)

MD5 Hash: 558b7b0a4856b71ebbec9876c83f4355 samp01b.linux.cpp5.tar.gz

SA:MP 0.1b Linux Server

SA:MP 0.1b Linux Server provided by littlewhitey

SA:MP 0.1b Linux Server provided by Wacko

Geplaatst:

Als je even rond had gekeken had je dat zelf kunnen vinden. Je bent waarschijnlijk niet zelf van plan om een Server te starten en daarom heb je enkel de 'Client' nodig die je van GTAGarage, littlewhitey en Wacko kan downloaden. Ik raad je echter Littlewhitey aan aangezien dit een Directe download link is, oftewel je download begint meteen en je hoeft dus niks meer te doen! Om het nog makkelijk voor je te maken geef ik je de directe download link. De directoe download link voor SA:MP (San Andreas Multi Player) vind je hier. Heel veel plezier en succes ermee!

Geplaatst:
Als je even rond had gekeken had je dat zelf kunnen vinden. Je bent waarschijnlijk niet zelf van plan om een Server te starten en daarom heb je enkel de 'Client' nodig die je van GTAGarage, littlewhitey en Wacko kan downloaden. Ik raad je echter Littlewhitey aan aangezien dit een Directe download link is, oftewel je download begint meteen en je hoeft dus niks meer te doen! Om het nog makkelijk voor je te maken geef ik je de directe download link. De directoe download link voor SA:MP (San Andreas Multi Player) vind je hier. Heel veel plezier en succes ermee!

dan krijg ik iets dat ie het nie doet uhmmmm iets 1000ende dinge

Geplaatst:

Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum ^_^ .

Geplaatst:
Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum ^_^ .

eerst doet ie het zie ik iets en darrna word het zwart en blijft het zwart

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk GTA San Andreas versie 2.0 Met deze versie kun je helaas geen mods installeren of multiplayer spelen. Maar, je kunt via een patch je versie 2.0 downgraden naar versie 1.0 Download die patch >hier<. Je kunt de patch gewoon uitpakken met >WinRar<, en hem daarna dubbel aanklikken. Je GTA San Andreas wordt dan automatisch gepatched. Nadat je dit hebt gedaan kun je wel gewoon SA:MP spelen.

Succes! ;)

Geplaatst:

kan ik dan ook gewoon nog sa spelen ?

Geplaatst:

kan ik dan ook gewoon nog sa spelen ?

Ja je kan in hoeverre ik dat weet gewoon San Andreas nog spelen, omdat die Patch niet San Andreas's Main.scm aanpast, maar andere bestanden waardoor je wel online games kunt spelen. Is dat niet zo; dan kan je alleen spelen met een Versie 1 savegame, en die kun je weer op een site zoals 'deze' downloaden. Verder gaan we daar niet vanuit dus op naar het volgende probleem.

nu staat er aleen conection to : (een hele boel cijfers)

Dan zit er inderdaad een fout in, heb je de Patch wel goed uitgevoerd? En anders installeer je SA-MP nog een keer overnieuw zodat het misschien dan wel werkt, houdt er rekening mee dat niet alle Patches werken en het kan dus zo wezen dat dit niet echt zoveel zin heeft. Verder raad ik je aan om eens de zoekfunctie te gebruiken, daarin zijn dit soort dingen al meerdere malen behandelt. En je moet eens de EDIT-knop gebruiken in plaats van dat dubbelposten, verder wens ik je veel succes en mocht het nog niet lukken. Roep dan, dan helpen we je wel! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...