jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb gehoord dat er een m ultyplaer is van san andreas hoe krijg ik die :? Reageren
Svenie Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Om met 2 of meerdere mensen te spelen, kan je ofwel MTA: SA downloaden ofwel SA: MP. Bij MTA is momenteel de hoofzaak racen tegen andere. SA: MP geeft je meer opties, door je uit je wagen te laten en door je te laten kiezen wie je dood wilt zien! Edit: Kijk hier en hier voor meer info. Bewerkt: 5 januari 2007 door Svenie Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb gehoord dat er een m ultyplaer is van san andreas hoe krijg ik die :? Er zijn 2 multiplayers: MTA San Andreas: Te doen: Dit is alleen tegen elkaar racen (met welk voertuig dan ook). Download: Klik SA-MP Te doen: Hierin kan je elkaar vermoorden, bij elkaar in de auto zitten etc. Je kunt hier vrij rondwandelen dus. Download: klik Je kan hier kijken voor meer info: SA-MP: Officiële site en SA-MP forum MTA SA: Officiële site en MTA forum @ hieronder: Als ik jou was, had ik uit één van de onderstaande gekozen: SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey SA:MP 0.1b Client provided by Wacko Een Client dus . Reageren
jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Om met 2 of meerdere mensen te spelen, kan je ofwel MTA: SA downloaden ofwel SA: MP. Bij MTA is momenteel de hoofzaak racen tegen andere. SA: MP geeft je meer opties, door je uit je wagen te laten en door je te laten kiezen wie je dood wilt zien!Edit: Kijk hier en hier voor meer info. die hier en hiers kan ik nie op kliken ik heb gehoord dat er een m ultyplaer is van san andreas hoe krijg ik die :? Er zijn 2 multiplayers: MTA San Andreas: Te doen: Dit is alleen tegen elkaar racen (met welk voertuig dan ook). Download: Klik SA-MP Te doen: Hierin kan je elkaar vermoorden, bij elkaar in de auto zitten etc. Je kunt hier vrij rondwandelen dus. Download: klik Edit: Vervelend, te laat welke moet ik hebben ?SA:MP :: San Andreas Multiplayer Navigation Main Page (News) Blog RSS Feeds Downloads Media Forum IRC Contact Site Map Network GTA-Host.com Game-Monitor.com GTA Network GTA4 GTA San Andreas GTA Vice City GTA3 GTA Forums GTA Garage GTA Modding Myriad Islands SA:MP 0.1b Client MD5 Hash: 121709390163b7670e35a405383357c3 samp01b-installer.exe SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey SA:MP 0.1b Client provided by Wacko SA:MP 0.1b Windows Server MD5 Hash: ade785abccda541fa4b63d620dcf9dfa samp01b-server.zip Note: This package also includes the scripting tools. SA:MP 0.1b Windows Server provided by GTAGarage SA:MP 0.1b Windows Server by littlewhitey SA:MP 0.1b Windows Server provided by Wacko SA:MP 0.1b Linux Server (libstdc++6) MD5 Hash: 2923c82d27b5af4e306a0bbe2a5a655d samp01b.linux.cpp6.tar.gz SA:MP 0.1b Linux Server SA:MP 0.1b Linux Server provided by littlewhitey SA:MP 0.1b Linux Server provided by Wacko SA:MP 0.1b Linux Server (libstdc++5) MD5 Hash: 558b7b0a4856b71ebbec9876c83f4355 samp01b.linux.cpp5.tar.gz SA:MP 0.1b Linux Server SA:MP 0.1b Linux Server provided by littlewhitey SA:MP 0.1b Linux Server provided by Wacko Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Als je even rond had gekeken had je dat zelf kunnen vinden. Je bent waarschijnlijk niet zelf van plan om een Server te starten en daarom heb je enkel de 'Client' nodig die je van GTAGarage, littlewhitey en Wacko kan downloaden. Ik raad je echter Littlewhitey aan aangezien dit een Directe download link is, oftewel je download begint meteen en je hoeft dus niks meer te doen! Om het nog makkelijk voor je te maken geef ik je de directe download link. De directoe download link voor SA:MP (San Andreas Multi Player) vind je hier. Heel veel plezier en succes ermee! Reageren
jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Als je even rond had gekeken had je dat zelf kunnen vinden. Je bent waarschijnlijk niet zelf van plan om een Server te starten en daarom heb je enkel de 'Client' nodig die je van GTAGarage, littlewhitey en Wacko kan downloaden. Ik raad je echter Littlewhitey aan aangezien dit een Directe download link is, oftewel je download begint meteen en je hoeft dus niks meer te doen! Om het nog makkelijk voor je te maken geef ik je de directe download link. De directoe download link voor SA:MP (San Andreas Multi Player) vind je hier. Heel veel plezier en succes ermee! dan krijg ik iets dat ie het nie doet uhmmmm iets 1000ende dinge Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum . Reageren
jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum . eerst doet ie het zie ik iets en darrna word het zwart en blijft het zwart Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je hebt waarschijnlijk GTA San Andreas versie 2.0 Met deze versie kun je helaas geen mods installeren of multiplayer spelen. Maar, je kunt via een patch je versie 2.0 downgraden naar versie 1.0 Download die patch >hier<. Je kunt de patch gewoon uitpakken met >WinRar<, en hem daarna dubbel aanklikken. Je GTA San Andreas wordt dan automatisch gepatched. Nadat je dit hebt gedaan kun je wel gewoon SA:MP spelen. Succes! Reageren
jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum . eerst doet ie het zie ik iets en darrna word het zwart en blijft het zwart kan ik dan ook gewoon nog sa spelen ? Reageren
jurr.p Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 nu staat er aleen conection to : (een hele boel cijfers) Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedoel je dat je ontzettend veel errors krijgt? Dan moet je deze SA-MP fix downloaden. Omdat het nu over SA-MP gaat, verplaats ik dit topic even naar het SA-MP forum . eerst doet ie het zie ik iets en darrna word het zwart en blijft het zwart kan ik dan ook gewoon nog sa spelen ? Ja je kan in hoeverre ik dat weet gewoon San Andreas nog spelen, omdat die Patch niet San Andreas's Main.scm aanpast, maar andere bestanden waardoor je wel online games kunt spelen. Is dat niet zo; dan kan je alleen spelen met een Versie 1 savegame, en die kun je weer op een site zoals 'deze' downloaden. Verder gaan we daar niet vanuit dus op naar het volgende probleem. nu staat er aleen conection to : (een hele boel cijfers) Dan zit er inderdaad een fout in, heb je de Patch wel goed uitgevoerd? En anders installeer je SA-MP nog een keer overnieuw zodat het misschien dan wel werkt, houdt er rekening mee dat niet alle Patches werken en het kan dus zo wezen dat dit niet echt zoveel zin heeft. Verder raad ik je aan om eens de zoekfunctie te gebruiken, daarin zijn dit soort dingen al meerdere malen behandelt. En je moet eens de EDIT-knop gebruiken in plaats van dat dubbelposten, verder wens ik je veel succes en mocht het nog niet lukken. Roep dan, dan helpen we je wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.