BinkieNet Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hi, Ik was met de missie Photo Opportunity bezig en ik was al in Angel Pine. Toen ik Riders hoofd had gefotografeerd kwam de volgende wagen aan en ook daar fotografeerde ik het hoofd. Maar daarna kwam er niks en stond er ineens dat ik een hoofd moest fotograferen en dat ik het dus niet gehaalt had.. en dit tot 5x toe. Kan iemand mij mischien vertellen wat ik verkeerd doe? Mvg. Reageren
General Romanov Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 vreemd mischien heb je mods gebruikt waarschijnlijk moet je het meerdere keeren proberen en veel keer het poppetje fotograferen. wat je ook kan proberen is meer uitzoomen. als dit ook niet lukt kan je het beste san andreas uninstaleren, en weer instaleren en een save game downloaden succes Reageren
BinkieNet Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Is btw Playstation 2;) Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Een aantal topics onder deze stond ook een topic met dezelfde titel; Photo Oppertunty. Dat is hier. Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie. Reageren
Willem28 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) er parkeren er 2 tegen over je op de parkeer plaats en de andere komen van links en rechts (de andere komen niet op de 1e parkeerplaats) ik denk dat je alleen keek recht voor je en niet waar de andere stopte en uitstapte. als je het wel heb gedaan dan weet ik het ook niet :$ EDIT: hier een link van waar ze komen http://img19.imageshack.us/img19/6734/phot...tunity41pr8.jpg Bewerkt: 5 januari 2007 door Willem28 Reageren
HippeEend Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dit had ik dus ook.. Het probleem is er komen wat ventjes die zijstraat inrijden.. Maar dan!!!! Niet bij die zijstraat maar juist RECHTS daar komt ook een auto of 2 .. Fotografeer die mensen ook.. En anders, tsja dan blijven proberen.. Suc6, greetz: HippeEend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.