Jump to content

win de race!

Recommended Posts

Geplaatst:

:unsure: Kan iemand me helpen met de missie 'wu zi mu'. ik wil graag een makelijke oplossing om de race te winnen! :unsure:

Geplaatst: (bewerkt)

Er is ergens een shortcutje aan het begin van de race.

Rond het derde checkpoint ofzo (iets verder maakt de weg een bocht naar links en juist aan dat checkpoint ervoor kan dat stukje afsnijden en ervoor zorgen dat je eerst ligt. )Verder is er natuurlijk ook wegkennis voor nodig

greetz

Bewerkt: door Decepticon
Geplaatst:

zowieso die missies overdag doen.. een goeie auto zoeken die niet zo snel in de slip raakt en gewoon vaak proberen zodat je ongeveer de weg weet

Geplaatst:

ik heb een auto getund

met off the road wielen

en flinke turbo

maar ik moest wel de weg kennen

later word je echt gek van dat missie maar je krijgt nog veel moeilijke dan doet

** :lol: BEWARE :lol: **

groeten dude

Geplaatst:

Pak een truck die daar heel veel rondrijden, ga overdag, weet de weg, rijd de race, druk de opponenten van de weg, win de race., B)

( zo heb ik t gedaan.. )

Geplaatst:

lol, ik had m al na 1 keer, gewoon met een rancher, als je namelijk voorligt en je rijd gewoon door, maar remt wel dan halen ze jen iet meer ze snel in.

Geplaatst:

Bij race game's let ik NOOIT op de vijand, gewoon op de weg en hoe ik rijd..

Als je tegen een véél betere auto raced, kan je net zo gemakkelijk als hij, want snelheid is niet het enige maar goed rijden is simpeler..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...