gta_sucker Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 :unsure: Kan iemand me helpen met de missie 'wu zi mu'. ik wil graag een makelijke oplossing om de race te winnen! :unsure: Reageren
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 vaak proberen zodat je de weg weet... Reageren
88steven88 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 je met gewoon rustig rijden en niet proberen snel snel snel te gaan Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Probeer anders de andere in het water te laten rijden klink makkelijker als gezegt Reageren
Decepticon Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Er is ergens een shortcutje aan het begin van de race. Rond het derde checkpoint ofzo (iets verder maakt de weg een bocht naar links en juist aan dat checkpoint ervoor kan dat stukje afsnijden en ervoor zorgen dat je eerst ligt. )Verder is er natuurlijk ook wegkennis voor nodig greetz Bewerkt: 18 november 2004 door Decepticon Reageren
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 zowieso die missies overdag doen.. een goeie auto zoeken die niet zo snel in de slip raakt en gewoon vaak proberen zodat je ongeveer de weg weet Reageren
dude Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik heb een auto getund met off the road wielen en flinke turbo maar ik moest wel de weg kennen later word je echt gek van dat missie maar je krijgt nog veel moeilijke dan doet ** :lol: BEWARE :lol: ** groeten dude Reageren
MrSelected Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Pak een truck die daar heel veel rondrijden, ga overdag, weet de weg, rijd de race, druk de opponenten van de weg, win de race., B) ( zo heb ik t gedaan.. ) Reageren
loempiaman Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 lol, ik had m al na 1 keer, gewoon met een rancher, als je namelijk voorligt en je rijd gewoon door, maar remt wel dan halen ze jen iet meer ze snel in. Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Bij race game's let ik NOOIT op de vijand, gewoon op de weg en hoe ik rijd.. Als je tegen een véél betere auto raced, kan je net zo gemakkelijk als hij, want snelheid is niet het enige maar goed rijden is simpeler.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.