Jump to content

IPB 1.3.1 Final probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik heb IPB 1.3.1 legaal gedownload via de Nederlandse IPB.

Nu heb ik een probleem, als ik namelijk op een user klik dan zie ik alleen maar een wit pagina. Dat gebeurt ook als ik mijn signature wil bewerken.

Het CHModden ging bij mij allemaal goed, dus ik weet niet waarom ik dit heb.

Ik maak gebruik van ByeThost hosting. (Gratis)

Weet iemand dit te verhelpen?

Geplaatst:
Beste,

Ik heb IPB 1.3.1 legaal gedownload via de Nederlandse IPB.

Nu heb ik een probleem, als ik namelijk op een user klik dan zie ik alleen maar een wit pagina. Dat gebeurt ook als ik mijn signature wil bewerken.

Het CHModden ging bij mij allemaal goed, dus ik weet niet waarom ik dit heb.

Ik maak gebruik van ByeThost hosting. (Gratis)

Weet iemand dit te verhelpen?

Ik weet de oplossing, byethost draait een te nieuwe php&mysql. Daarvoor moet je heel wat aanpassen, maar hier zijn de oplossingen:

De mysql 5.x aanpassingen

De php 5.x aanpassingen

Ik denk dat als je ze allebei doet alles gaat werken, maar kijk voor de zekerheid in de control panel welke mysql&php versie je hebt. (voor geen dubbel werk)

Geplaatst:

Dank je wel!!! :D

Het is gelukt!

Dank je wel echt bedankt!! :)_O__O_

Maar ik heb een klein vraagje:

Als ik naar een echt hosting over ga zoals SoHosted, (PHP 4.0), moet ik dan de dingen die ik nu heb gedaan op mijn oude niet doen, dus terugveranderen?

Want ik ga verhuizen van gratis host naar betaalt, ik neem dus aan dat ik de bestanden die ik net heb bewerkt terug moet gaan veranderen naar normaal.

Nogmaals hartelijk bedankt! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Dank je wel!!! :D

Het is gelukt!

Dank je wel echt bedankt!! :)_O__O_

Maar ik heb een klein vraagje:

Als ik naar een echt hosting over ga zoals SoHosted, (PHP 4.0), moet ik dan de dingen die ik nu heb gedaan op mijn oude niet doen, dus terugveranderen?

Want ik ga verhuizen van gratis host naar betaalt, ik neem dus aan dat ik de bestanden die ik net heb bewerkt terug moet gaan veranderen naar normaal.

Nogmaals hartelijk bedankt! ;)

Ik dacht dat dat niet moest. Ik zou zeggen, probeer het uit eh(dus test je forum voor terug aanpassen op nieuwe host). En als het niet werkt, dan zet je ze terug. Werkt het wel, dan moet je niets doen. ;) Maar ik zou persoonlijk voor pcextreme gaan, erg goedkoop+nieuwste versies van mysql&php. Hier kan je de prijzen vinden voor wat jij wilt, erg goedkoop dus.

Bewerkt: door Die-hard
Geplaatst:

Beste,

Dank je wel!

Wel ik denk er nog over na want SoHosted heeft Windows servers en dat is een nadeel omdat alle permissies van CHmod op 777 staat.

Ik heb gehoord dat PCextreme vele downtimes heeft.. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...