General Romanov Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 wat vinden jullie ervan? Reageren
60 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik ken het niet heb je wat screens/filmpjes ?? 60 Reageren
General Romanov Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik weet niet precies hoe dat moet een screen erbij doen normaal staat het erbij nu niet Reageren
Bassiej Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ja, ooit gespeeld maar gelijk weer mee opgehouden, het is een soort 'Freddy Fish' voor volwassenen. Reageren
Velaro Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hier kan je een aantal screens vinden. Uit de screens zul je echter niets wijzer worden aangezien het 'gewoon' screens zijn, zonder info ofzo. Ik zou zeggen: lees dit eens (Engels). Wel een review van de eerste Myst, maar je moet maar eens op Google zoeken naar 'Myst 4/IV Review' of iets dergelijks en je vind wellicht veel info. Reageren
General Romanov Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) haha grappige vergelijking maar als myst freddy the fish voor volwassenen is is san andreas een spel wat je op spele.nl ook hebt trouwens, freddy the fish was wel het favoriete spel in mijn jeugd Bewerkt: 6 januari 2007 door General Romanov Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.