Piet-Herr Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 The Legend of Zelda: Ocarina of Time Beyond Good & Evil (Hoezo "kun je dat eten?" ) Prince of Persia: The Sands of Time Super Mario World Donkey Kong Country 2 Dit is op het moment mijn top 5. Er zijn echter een paar games die deze titels zouden kunnen gaan verstoten, maar één daarvan heeft te kampen met leveringsproblemen, eentje heb ik hier liggen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen en een paar andere moeten nog uitkomen. Good times are coming.... Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Grand Theft Auto reeks - Originaliteit moet beloond worden. Geen enkel spel kan zoveel mensen zo lang vasthouden als GTA. Half Life reeks - Zit héél dicht tegen nummer 1 aan. Dijk van een verhaal, op een waanzinnige manier gebracht. Age of Empires, met name AoE2: Age of Kings - Werkelijk helemaal grijs gespeeld. Monkey Island, met name 1 & 2. - Lucas Arts op zijn best. Deze humor is onovertroffen. Zo maken ze games tegenwoordig niet meer. Supaplex - Een vrij onbekende klassieker, maar voor mij eentje die nooit vergeten mag worden. Reageren
weci Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Mijn top-vijf is: 1) GTA VSC 2) GTA LCS 3)Sly Raccoon 4)Sly Raccoon de dievenbende 5)Sly Raccoon de code onder eredieven Dat waren ze. Reageren
Suburban Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 1. Scarface: The World is Yours 2. Grand Theft Auto: SA 3. Kingdom Hearts II 4. Shadow of the Collosus 5. Fifa Street 2 ja ik heb scarface boven SA gezet ( klinkt raar maar toch ), omdat ik de mogelijkheiden iets uitgebreider vind ( met dat iemand je wagens komt brengen enzo ) Reageren
Svenie Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Mijn top 5: 1. GTA San Andreas 2. Scarface: The World Is Yours 3. GTA Advance 4. Need For Speed: Most Wanted 5. Fifa 2006 Reageren
Follow Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 1. Halo 3 2. Halo 2 3. Halo Combat Evovled 4. Halo Custom Edition 5. Halo Wars (Grappig lijstje ) Reageren
Blink Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) • Grand Theft Auto Serie Het eerste deel heeft mij maanden misschien wel jaren weten zoet te doen. Ook GTA II deed dit zelfde. Grand Theft Auto III ontdekte ik pas vele jaren later toen ik net een Xbox had gekocht. Grand Theft Auto Vice City zag er mooi uit en had precies het perfecte stijltje en dat raakte me diep. Als laatste kwam Grand Theft Auto San Andreas uit en ook die is al veel uur gespeeld, en ook dit zal nog wel een tijdje duren. • Pokemon Gold Het tweede deel wat ik speelde van de beroemde Pokemon serie en het bijzondere was dat deze Pokemon game in kleur was. Ook deze game heb ik een aantal jaar terug heel erg veel gespeeld en behoord dus wel tot een game die hoort in mijn favoriete lijstje. • Commandor Keen 4 Een mannetje met een ruimte helm op, het was een hele nieuwe game voor mij dit. Het was een soort game wat Mario voor vele andere was of zou worden. Om dit gevoel te begrijpen moet je hem vroeger zelf hebben gespeeld. • Doom & Wolfenstein 3D Bovenstaande games waren mijn eerste First Person Shooters. Nog nooit van mijn leven had ik zo’n game gespeeld. Hele zondagen en vakanties heb ik dit gespeeld. En waneer het moment was om de eindbaas te verslaan had ik de grootste lol. • Tony Hawk Serie Misschien omdat ik vroeger zelf graag op een board stond. Maar deze serie heeft mij vroeger zo veel uur aan de televisie gekluisterd dat hij hier in hoort te staan. Toppertje Bewerkt: 23 januari 2007 door Blink Reageren
-R-R- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 1 Halo: Combat Evolved Microsoft Xbox, 2002 2 RollerCoaster Tycoon PC, 1999 3 Age of Empires PC, 1997 4 Rome: Total War PC, 2004 5 Project Gotham Racing 2 Microsoft Xbox, 2003 Reageren
VforV Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Grand Theft Auto serie:Toen ik GTA2 voor de eerste keer speelde was ik meteen geboeid en daarna verslaafd aan de reeks. Grand Theft Auto blijft een topspel, zolang het maar niet uitgemolken wordt. Ik hoop dat GTA IV nog sterker zal zijn dan GTA San Andreas en dat het eenzelfde inslag heeft zoals bij de release van GTA III, de eerste Third Person view GTA. Half-Life serie:Half-Life. Het blijft een topspel. Uren heb ik door de donkere gangen van Black Mesa gelopen, met de schrik dat er achter elk hoekje wel zo'n Xen wezen kon schuilen om je daarna totaal onverwachts aan te vallen. Begin september kocht ik Half-Life 2. Echt respect voor de mensen die dat verhaal bedacht hebben en wie de Source engine heeft mee helpen ontwikkelen. Age of Empires II: The Conquerors Expansion:Ik heb lange tijd Age of Empires Trial gespeeld. Toen leende ik Age of Empires II van mijn vriend en ik was er meteen aan verslingerd. Ik heb het spel (AoE II Gold Edition, met de uitbreiding) dan ook voor mijn 15de verjaardag gekregen. Dat is en blijft een goed spel. Úren heb ik AoE II zitten spelen. Mijn AoE verslaving is een beetje gaan liggen met de komst van Age of Empires III. Ik ben een beetje teleurgesteld in de outcome. Ik had er meer van verwacht. Ook de gameplay van AoE II kan niet onderdoen aan die van AoE III. Worms 2:Eén van mijn eerste 'echte' spelletjes op CD-rom in plaats van de spelletjes die mijn neef kwam installeren vanop een diskette. Ook dit spel heb ik uren gespeeld. 2D Worms blijft nog altijd het beste. Ook de humor ontbreekt hier niet. Counter-Strike:CS. Het online multiplayer spelletje dat ik eerst zo haatte maar nu speel ik het bijna elke dag. Ik speel vooral funmaps, op de Mr Green CS 1.6 server van Ywa en Kraay, waar ik ook Server Admin ben. Daarnaast zit ik ook in een CS clan, genaamd .#Creative Destruction-. Reageren
Proof Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) 1- Mortalcombat reeks 2-NFS carbon en Most wanted 3- scarface 4- Gta Reeks 5-Sly racoon reeks en ja dan heb ik nog Gears of war ,saints row, fifa reeks en pro soccer reeks en nog veel meer zoals DBZ budokai 3 en midnight club 3 dub edition. maar mortal combat is bij mij de max ik ben er zo erg verslaaft aan ik doe alltijd toernooitje met me broer en ze vrienden voor geld,hoe denk je anders hoe ik aan me Wii kom nee geintje Bewerkt: 31 januari 2007 door Proof Reageren
Mirrrr Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 The Legend of Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda: A Link to the Past Sims 2 GTA: Vice City GTA: SA Reageren
maikel jonson Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 1.GTA san andreas 2.GTAvice citty 3.GTA3 4.true crime: new york citty 5.nfs most wanted Reageren
Dikbuik Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Mijn nieuwe 1. Medieval: Total war II 2. Hitman Bloodmoney 3. Hitman Contracts 4. Company of Heroes 5. Age of Empires II + The conquerors Bewerkt: 1 februari 2007 door Dikbuik Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) 1. De Battlefield serie Een van de beste games die er in mijn ogen zijn. Voordat ik Battlefield speelde, speelde ik altijd Medal of Honor. Maar bij Medal of Honor moet je een pad volgen en de bots hadden totaal geen hersens. Battlefield is bedoeld voor online gaming. Je speelt tegen mensen, en niet tegen hersenloze bots. Daarnaast heb je ook heel goede mods zoals de toppie: Forgotten Hope. 2. Call of Duty serie 15 minuten gespeeld meteen verslaafd. Toen ik Call of Duty 2 laatst weer speelde, was ik er weer niet achter uit te slaan. Toen vond ik een programma waarmee je kon gamen in 3D met een speciaal brilletje. Dat heeft voor veel hoofdpijn gezorgd. Het is niet voor niks een GOTY, alle Call of Duty's waren een succes. 3. De Pokemon Serie De eerste game die ik ooit heb gespeeld, echt een goede game. De serie is niks aan maar de (oude) games blijven goed. 4. Super Mario World 2 Echt een klassieker waarmee de beroemde loodgieter mijn spelwereld had veroverd. 5. Company of Heroes Dankzij zijn prachtige graphics en goede gameplay zit hij ook in mijn lijstje. Wat wel wat minder is zijn de laadtijden, die soms heel erg lang zijn. Bewerkt: 1 februari 2007 door stefaneke Reageren
Cenzy Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Hier mijn Lijstje #1 Gta - Serie #2 Pokemon - Serie #3 Fifa - Serie #4 MidnightClub3 dub #5 The Sims Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.