.Levi. Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Grand Theft Auto Reeks James Bond GoldenEye N64 Splintercell series (met name online) Ps2 Battlefield Modern Combat Ps2 Socom I/II Ps2 Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 1)digimon world 3 (ps1) : wat een spel, zo een omvang voor een ps1 spel, bijna oneindig en superleuk. rpg achtig en lvl-upen, side-quests, card-battle, dingen zoeken, wapens en uitrusting, mangnifiek gewoon ! 2)gta sa : keigroot , keileuk en keihard . 3)Wolfenstein et : de medic (al dan niet een rambo medic), de vele mods en natuurlijk de air strike marker en artillery strike. de vele wapens en de vele maps mogen we ook niet vergeten, een zeer heugelijk spel. 4)Dragon quest 8 : The journey of the cursed king : een rpg van formaat, lekker old-scool, met een lekkere toets van spells en skills, lekker veel beestjes en vele steden zo groot als een voetbalterein, kastelen zo groot als een echt kasteel en vele bonusjes, waaonder de dragovian en liquid armours/weapons. 5)gta vcs : ga ik kopen als ie op 7 maart 2007 uitkomt op ps2 (heb ik vanop mijne vaste gaming-site, met nieuws (met bron).ziet er mij een zeer goed spel uit, lang leve de nieuwe wapens, nieuwe auto's , nieuwe sloepen en die heerlijke zwemkunst .en de vele zij-kwesties mogen ook niet vergeten worden, natuurlijk ! Maar wanneer gta 4 uitkomt, gaat die al hoogstwaarschijnelijk in de top 3 eindigen, u weze gewaarschuwd. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 1. GTA: San Andreas 2. GTA: Vice City Stories 3. Midnight CLub 3 Dub Edition 4. Tony Hawk's Underground 2 5. Roller Coaster Tycoon 2 Reageren
deagle Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Grand Theft Auto : Vice City Stories : Prachtig spel waarin je heel veel kan doen Grand Theft Auto : Vice City : Een heel mooi spel waarin je eigenlijk zelf baas bent in hetgeen wat je wil doen, mijn eerste GTA daarna kocht ik ook nog II , III , VCS & LVCS Midnight Club 3 DUB Edition : Een heel goed spel waarin je bijna onneindig mogelijkheden tot tuning hebt FIFA '98 : Heb ik in de tijd veel gespeeld, ik zat vooral te spelen in het indoor stadion Grand Theft Auto : II : Een echt old-skool spel waarin ik nog steds om de 5 dagen te vinden ben, meestal in de MP versie NOTE! Ik heb Grand Theft Auto : San Andreas niet, anders zou deze game zeker bovenaan mijn lijstje staan! Reageren
Jorair Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Pacman: Nu zul je zeggen pacman? Ja, ik vind het ook niet zo'n geweldig spel, maar het heeft wel de grootste revolutie in de game wereld teweeg gebracht. Daarom vind ik dat dit op nummer 1 moet staan. Gta vcs.: Een geweldig spel, zeker als je bedenkt dat dit op een handheld gespeeld wordt. Test Drive Unlimited: Prachtige graphics, en nog eens 1000 km aan wegen . GTA Vice City: Een mooi spel met een der beste verhaallijnen. De nfs serie. Reageren
kakevent gta Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 mijn top vijf 1 gta sa [ heb ik al uitgespeeld ] voor ps2 2 cal of duty 2 [ heb twee keer uitgespeeld ] voor pc 3 007 evrerything or nothing [ heb uitgedpeeld ] voor ps2 4 Bad boys 2 [ heb vijf keer uitgespeeld ] voor pc 5 rachet en clank 3 [ nog mee bezig kom niet veder dan een level daarom gaa ik multie player spelen ] Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 De mijne zijn: Gran turismo 4 San Andreas The Getaway SOFII SOF Reageren
White Gold Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 GTA Vice City GTA San Andreas NFS Most Wanted NFS Underground 1 Call Of Duty 2 Dat zijn de spellen die ik heb gespeeld . Er zullen wel betere zijn, alleen die ken ik niet . Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 1. Grand Theft Auto (2, 3, VC, SA) 2. GrandPrix (2, 3, 4) 3. FIFA (1998, 2000, , 2001, 2004) 4. DTM Race Driver 2 5. Mario Kart DS NOTE: Tussen haakjes welke delen ik van die serie heb. Reageren
Puma Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Oeh, moeilijk.. Ik heb eigenlijk wel zoveel vette games gespeeld.. Sommige games zijn beter dan anderen, maar die 'anderen' blijf je dan weer langer spelen.. 1. Mta: San Andreas 2. Sa-Mp 3. Gta: Vice City 4. Hitman: Blood Money, IK KAN NIET KIEZEN[/font] Gedeelde 4de en 5d plaats dan maar: Max Payne 1 en 2 (PC), Age of Empires 2: The Age of Kings (PC), Super Mario DS (DS), Mariokart DS(DS), Need For Speed reeks (PC), Tomb Raider reeks (behalve Angel of Darkness) (PC), The Sims 2 (en dan vooral het ontwerpen van gebouwen en het inrichten ervan boeide me destijds erg) (PC), Rollercoaster 2 (PC), James Bond: Angel Under Fire en Nightfire (Ps2 en Xbox), James Bond: GoldenEye (N64), Hitman: Tsja.. eigenlijk allemaal.. (PC), Commandos 1 en 2 (PC), Halo (masterlijk spel) (PC).. Dat was het wel zo'n beetje.. Ik heb dus weinig interesse in het (mmo)rpg-genre (World of Warcraft, Guildwars, RuneScape e.d.) en dan vooral het fantasy gedeelte. PWC, Grtz Puma. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 5:Test Drive Unlimited 4:Crackdown 3:Gears Of War 2:GTA Reeks 1:Pac-man (Zelfde redenen als Jorair.) Reageren
gtafan11 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) mijn top 5 is 1. gta sa/ gta vcs 2. fifa 05 (ik heb 06 en 07 maar die vind ik saaier) 3. swat serie/dragonballz serie/pokemon serie/battlefield serie/doom 4. mario serie 5. getting up Bewerkt: 28 februari 2007 door gtafan11 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 1 - GTA San Andreas 2 - GTA Liberty City Stories 3 - Call of Duty 2 4 - True Crime Streets of La 5 - Pokemon Ruby Reageren
kristof01 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 GTA Vice CityGTA San Andreas NFS Most Wanted NFS Underground 1 Call Of Duty 2 Dat zijn de spellen die ik heb gespeeld . Er zullen wel betere zijn, alleen die ken ik niet . LOL Dit lijstje wou ik ook posten. Precies het zelfde Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 1 Gta San Andreas 2 Call of Duty 3 Scarface 4 50 Cent Bulletproof 5 The Godfather Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.