Jump to content

Top 5 games ooit?

General Romanov

Recommended Posts

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eli R

2

• .Syfes

2

• Dikbuik

2

• Jorair

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

1. San Andreas

2. Vice City

3. Burnout 3: Takedown

4. Tekken 3 (op ps1)

5. Vice City Stories

Was heel moeilijk om te kiezen, vooral tussen Burnout 3: Takedown en Vice City.

Geplaatst:

1. Guild Wars [PC] (simpel weg omdat ik nog nooit een game zo lang heb gespeeld)

2. Monster Hunter Portable [PSP] (jap versie, Freedom is nog niet uit hier)

3. Monster Hunter Freedom [PSP]

4. CounterStrike Source [PC] (heb ook 1.6 maar vind CSS leuker :))

5. SuperSmashBros [GC] (beste party spel ooit :))

de 2 MH's hebben eigenlijk een gedeelte 2e plaats :)

als iemand me op GW wil contacte moet je me maar een PB'je sturen :)

Geplaatst:

1. Gran Turismo 4
  2. Metal Gear Solid 3
  3. Grand Theft Auto: San Andreas
  4. Canis Canem Edit
  5. Grand Theft Auto: Vice City

Geplaatst: (bewerkt)

1. gta san andreas (sa-mp)

2. test drive unlimetid (pc) egt een mooi spel

3. need for speed most wanted (pc)

4. gta vice city stories (ps2)

5. flatout 2 (pc)

dit is mijn top 5

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:

Mijn top 5 is :

Need for speed carbon:

Het is een zalige game ,mooie graphics ,absoluut een mooi verhaal en die bakken met wielen zijn echt wel te gek :puh:

Star Wars Battelfront :

Eigelijk zoals need for speed carbon (maar dan wel niet met auto's :puh: ) en het is ook wijs als je met een jedi of een sith kan vechten

Gta San Andreas :

Is een plaatsje bij mij gezakt omdat ik daar niet veel meer op speel maar is toch een goeie game :D

Krijgt ook geen kleur omdat het gezakt is (is wel een beetje dom ,maar vind het grappig )

Uefa Champions Leauge 2005:

Het is een oude game ,maar heb er genoeg plezier aan

Gta Vice city:

Is op dezelfde plaats gehangen ,geen uitleg over deze game :puh:

Greetings Syfes

Geplaatst:

1. Half-Life 2
  2. Half-Life 1
  3. Counter-Strike
  4. GTA San Andreas
  5. New Super Mario Bros.

Schaam je als je Half-Life & Counter-Strike niet kent. Eigenlijk allemaal games die hoge cijfers halen. Vooral Half-Life 1 en 2.

Geplaatst:

1. Grand Theft Auto: San Andreas

2. Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

3. Call Of Duty 2

4. Call Of Duty 1

5. Oblivion(weinig gespeeld maar zag er wel vet uit)

Geplaatst:

Ik zie dat ik hier nog niet heb gepost, dus het is hoog tijd om mijn top-5 van games die ik gespeeld heb bekend te maken.

1. GTA III
>>
Ondanks het feit dat het al een vrij oude game is blijf ik het geweldig vinden om het te spelen. De mafiasfeer is schitterend en de moeilijkheidsgraad van de opdrachten ligt zodanig hoog dat het me uren spelplezier heeft gegeven. Absoluut de nummer 1 wat mij betreft.

2. GTA Vice City
>>
Na GTA III kwam Vice City uit en ook in mijn lijstje staat het in deze volgorde. De mogelijkheden in Vice City waren groter en ook het weer was fijner dan in Liberty City het geval was, maar toch vind ik Vice City niet beter dan GTA III. De sfeer is toch iets minder en ook de missies zijn naar mijn mening niet briljant. Maar een topgame blijft het natuurlijk wel.

3. GTA San Andreas
>>
Het nieuwste deel uit de GTA-serie dat ik op de pc heb kunnen spelen, maar het komt toch niet verder dan plaats 3. Dat komt omdat de gangstersfeer van San Andreas me totaal niet aanspreekt. De omvang van de game en de mogelijkheden maken veel goed, wat dan ook resulteert in een derde plaats.

4. FIFA 2007
>>
Ik heb altijd gehouden van de games uit de FIFA-serie en het nieuwste deel daarvan is gewoonweg de beste. De gameplay en het realisme zijn hoger dan voorgaande delen, alleen de moeilijkheidsgraad is niet hoog genoeg. Toch een keurige vierde plaats in mijn top-5 van games.

5. Command & Conquer
>>
Tot slot dan een klassieker waarmee ik me jaren geleden ook uren heb weten te vermaken. Het spel had een simpel concept, maar was wel erg verslavend. En ondanks het feit dat ik de game nooit uit heb weten te spelen bewaar ik er goede herinneringen aan.

Dat was mijn top-5 van games die ik ooit heb gespeeld. Het is een vrij eentonig lijstje geworden, maar ik ben nou eenmaal geen gamer die tientallen verschillende games speel. Mijn gamehorizon is niet zo breed, maar aan bovenstaande games heb ik dan ook eigenlijk wel genoeg :D

Geplaatst:

mijn top 5

1. gta vcs/ gta sa

prachtige spellen

2. dragonball z budokai tenkachi 2 en soldier of fortune 2 en swat 3

zeker leuke spelen vooral nummer 2

die is leuk deed ik vroeger ook met mijn broer

we hadden hem uitgespeeld

3. mario reeks

TOCH HELE GOEIE SPELLEN VOOR DE NINTENDO"S

VOORAL MARIO KART EN MARIO BROS new

die twee heb ik voor de nintendo ds lite

4. fifa 06 en 05 en 06

LEUKE SPELLEN ik hou zeker echt van voetbal

5.

commandos

GEINIG SPEL in dit spel moet je de troepen van hitler uit schakelen ofzo

ik speel deze altijd met mijn broer maar wij kwamen nooit langs mission 15

die was lastig dan moest je een gast die fransman was en die voor hitler werkte uitschaklen dat deden wij dus

maar toen hadden eigelijk gehaald maar er stond mission not sucseeded

• 2 weken later...
Geplaatst:

Pokemon Mystery Dungeon Blue Rescue team:

Ik heb it spel pas sinds woensdag, echter ben ik er nu al aan verslaafd. Het is gewoon zo'n geweldig spel. Vooral de verhaallijn is magnifiek, geweldig gewoon! :tu::tu::tu::tu::tu:

GTA San Andreas:

Dit spel ontdekte ik voor het eerst bij mijn vriend Bas. Ik zie het nog voor me, ik rijd in een nog geheel onbekende stad (Los Santos). Het bleek later de wijk Rodeo te zijn. En ik reed naar de tunnel die het begin is van de snelweg is die naar San Fierro leidt, de stad die ik nooit zal vergeten. Geweldig spel, het verveelt je echt nooit. :tu::tu::tu::tu::tu:

Pokemon Ruby& Sapphire:

Ook geweldige spellen. Bij dit deel was het vooral de gameplay en de verzameldrang die me maanden bezig hielden. Ik speelde dit spel echt elke dag, paar uur per dag. Toppers! :tu::tu::tu:

GTA Vice City:

Geweldig spel. Ook deze GTA leerde ik kennen bij mijn vriend Bas. Dit was de eerste keer dat ik dacht van: Wow! Echt top spel! Ik heb toen de storyline uitgespeeld, maar voor zover ik me herinner kwam ik na de credits weer in het hoodfmenu terecht (wat nu opeens niet meer zo is). Dus ik stopte ermee. Nu speel ik het weer en ik weet wat ik gemist heb! I Love VC! :tu::tu:

C&C Red Alert 2:

Duidelijk de beste uit de C&C reeks. Dit spel heeft me echt maanden bzig gehouden. Vooral de storylines uitspelen vond ik altijd geweldig. En toen ik Yuri's Revenge kocht, kon dit helemaal niet meer stuk! :tu:

Geplaatst:

Hier mijn top 5:

1. Gta San Andreas

2. Gta 3

3. Tombraider (alle delen)

4. Gta VCS

5. Sims 2 University

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...