Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
paar vragies

-na hoelang vliegen/varen komen de eertse teritories??

-gaat het sneller met de codes SPEADFREAk en JUMPJET??

alvast bedankt 60

- Ik weet niet hoe vanaf wanneer het al gebeurt, maar ik denk dat het ook hier afhankelijk is van het toeval. Zoals Matthijs al eerder zei, een 15 minuten zal wel enig effect op gaan leveren.

- Ik ben niet een cheater en ook in de guide kan ik niets vinden over de cheats die jij zegt. Je zou het kunnen proberen, maar als je het erna op wil slaan moet je toch even een afweging maken of je het risico wil lopen dat er daardoor iets gebeurt.

Uit ervaring moet ik misschien nog er even bij vermelden dat je misschien beter niet moet saven als je het met een savedgame doet waarmee je de storyline etc wil uitspelen. Het is irritant om overal van die bendeleden op te zien duiken, die op je schieten etc.

Geplaatst:
bij mij zonder zo helemaal weg te vliegen kon ik daar een gang war starten ik was met die vrienden met die lijkenbak aan cruisen zie ik opeens Ballas lopen

en zo was het ook bij de boat-school daar liepen op eens Vagos rond

Bij de PS2 versie hebben de Vagos een gebiedje bij de Boat School, dat is normaal.

In de PC-versie hebben ze dit onlogische feit gelukkig veranderd en een extra territory vlakbij het Police Station in LS gemaakt (weliswaar Ballas)

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet toch heel ver vliegen. Maar hoe lang dan ? En moet je je zelf dan laten verdrinken ?

-The longer you go, the more territory(let it run while you sleep).

-The time that it takes to get all 178 territories is for everyone differend,

some people had all 178 in 3 hours, others in 6 and 10 and some people have

flying for over 16 hours and still don't have them all.

In het geval van:

-If you want to go longer than ca. 3 hours,

1.You must put after every hour after the ca. 4 hours the life code in or you

will die.

2. Before you do the glitch: Eat as much as you can until you're on the

fattest point you can be, than, you'll reach ca. 5 and a half hour without

codes.

After you flyed enough, simply drown yourself to get back at the hospital.

Je kan natuurlijk ook terugvliegen maar dat zou wel nog eens veel tijd kosten.

Edit: probleempje met database, natuurlijk veel te laat :(

Ik weet niet welke linkmiechel dat geschreven heeft, maar als je langer dan 2 uur niks anders doet dat wegvliegen van San Andreas dan ben je toch behoorlijk leip...

Edit: Heb het net weer 15 min geprobeerd en weer niks... volgens mij kan het gewoon niet op de PC

Bewerkt: door ~Lance Vance
Geplaatst:

ik heb een keer 2 uur gevliegt en later weer anderhalf uurgeprobeert en er gebeurde niks (geprobeert op pc)

nu ga ik ff proberen op ps2 maar eerst weer ff ''home coming'' halen zodat ik weer in los santos kan komen en dan weer ff vliegen en kijken bij stats!!! (ik ben nog maar bij ''body harvers'' in badlands)

:t 60 :t

• 1 maand later...
Geplaatst:

Kan dat ook lukken bij playstation 2??

Ik zit het nu uit te proberen ik doe het ps 10 min maar er gebeurt niks

Geplaatst:
Kan dat ook lukken bij playstation 2??

Ik zit het nu uit te proberen ik doe het ps 10 min maar er gebeurt niks

dat komt omdat je het veel langer moet doen, misschien wel uren, als je het in een shamal doet zal kan je hem op auto piloot zetten, dan kan je ondertussen gewoon iets anders gaan doen. je kan zien dat het werkt aan dat alle save huizen op de kaart rood worden... alle, ook die je al gekocht hebt.

Geplaatst:
Bij de PS2 versie hebben de Vagos een gebiedje bij de Boat School, dat is normaal.

In de PC-versie hebben ze dit onlogische feit gelukkig veranderd en een extra territory vlakbij het Police Station in LS gemaakt (weliswaar Ballas)

In de Platinum versie voor de PS2 is dit onlogische feit gelukkig ook veranderd :D
  • 3 weken later...
Geplaatst:
bij mij lukt het niet kan iemand ff duidelijk zijn hoe het moet en kan het wel op de PS2

Wat lukt je dan niet? Je moet een vliegtuig pakken en met het vliegtuig moet je naar een willekeurige windrichting vliegen. (Noord, West, Oost, of Zuid.) Hoe lang je moet vliegen weet ik niet precies, men verschilt daarover nogal van mening namelijk. Het werkt als de savehouses rood worden, ook al zijn ze gekocht. Dit is overigens al een keer gezegd in het topic. Werkt het niet dan heb je twee mogelijkheden; het werkt gewoon niet, of je hebt nog niet lang genoeg gevlogen. Persoonlijk vindt ik dit maar een rare glitch met veel verwarring.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...