~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Heeft iemand tips of shortcuts voor Supply and Demand, ik kan die eerste twee gassies nooit zo snel inhalen ookal geef ik vol gas, en dan komen nog die twee van Leaf Links, maar ik kan nooit vóór hun onder de brug doorvaren, en daarna is het zowat onmogelijk om ze nog in te halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Supply & Demand is inderdaad een lastige missie. Maar hij moet zeker te halen zijn. Probeer met de boot niet te botsen en geen omwegen te nemen. Het is algemeen bekend dat op hoge snelheid door de grachten van Vice City varen niet altijd even makkelijk is. Probeer eens links van Leaf Links (golfbaan) te gaan. Zo hoe je maar één gracht door en daar zal je weinig problemen mee hebben. Voor de terugweg zal Lance varen, nu moet je vanaf de boot schieten. Lance roept waar de volgende boot is. Ook zal er nog een helikopter komen, die je uit de lucht moet schieten. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Thanks, ik ben nu die andere weg gegaan en nu lukte het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.