Jump to content

Scholen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zie wel Boat School, Fly School enz staan maar ik weet niet waar die zijn allemaal !

Kan iemand me vertellen waar die liggen of zijn ze allemaal samen in 1 groot '' School-gebouw '' ?

Dit zou enórm helpen want dan kan ik eindelijk de vliegveld op enz.

Alvast Bedankt !

-Groetjes-

Geplaatst:

Ik kan je wel uitleggen aan de hand van een beschrijving en aan de hand van een kaart waar de scholen te vinden zijn in het spel GTA San Andreas. Laat ik beginnen bij de Auto School die je kunt vinden in San Fierro, deze wordt beschikbaar nadat je een telefoontje van Jizzy krijgt. Informatie over deze school vindt je bijvoorbeeld 'hier'. Als je richting Las Venturas gaat moet je eerst door The Desert waar je beland bij de Flying School deze moet je kopen voor $80.000,- en deze moet je behalen om verder te kunnen in het spel. Informatie hierover vindt je bijvoorbeeld 'hier'.

Daarna kun je in Las Venturas beginnen aan de missies en vervolgens komt er ook een school teken op de Radar je kan daar de Bike School doen en informatie daarover vindt je 'hier'. Dan ga je als persoon weer terug naar Los Santos, maar dan rest er nog één ding helemaal in het meest noordwestelijke dorpje van heel San Andreas, Bayside Marina daar kun je de Bootschool doen en ook daar weer is informatie over te vinden en wel op 'deze' link. Je kunt scholen op de map (Esc > Map) aanmerken met de letter 'S' in het rood, maar voor de zekerheid heb ik een kaart gemaakt waar alle scholen op te vinden zijn. Mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag.

post-5021-1168052109_thumb.jpg

Klikken voor een vergroting.

>>> Door GTA-Sheep: Die stonden ook al heel lang op WikiGTA hoor: KLIK :puh:<<<

Geplaatst:

Onee hè en geen ENKELE is op Los Santos waar daar ben ik nu nog altijd... Ik wil gewoon niet dat het te snel gaat omdat het gewoon een f*cking topspel is dus ik ben altijd bang dat als ik de missies erg snel doe dat ik dan niks meer KAN doen en dat word dan saai ^_^

Hey Bedankt ik weet nu waar ze liggen, dan moet ik maar geduld hebben.

-Groetjes-

Geplaatst:
Onee hè en geen ENKELE is op Los Santos waar daar ben ik nu nog altijd... Ik wil gewoon niet dat het te snel gaat omdat het gewoon een f*cking topspel is dus ik ben altijd bang dat als ik de missies erg snel doe dat ik dan niks meer KAN doen en dat word dan saai ^_^

Hey Bedankt ik weet nu waar ze liggen, dan moet ik maar geduld hebben.

-Groetjes-

Als je hem per se wilt spelen, download je hier een savegame van mensen die vast zitten bij de scholen en kan jij ze eventjes doen tegen de verveling :)

Zo hoef je niet te wachten tot je Destruction gedaan hebt(dan kan je driving school).

Geplaatst: (bewerkt)
... Laat ik beginnen bij de Auto School die je kunt vinden in San Fierro, deze wordt beschikbaar nadat je een telefoontje van Jizzy krijgt. ...
Dit telefoontje krijg je niet van Jizzy (die ontmoet je pas later in San Fierro) maar van Jethro, één van je werknemers in je garage. 8) Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...