Jump to content

Cheats voor MTA!

gangsterbo

Recommended Posts

• 1 year later...

Je bent echt zielig als je gaat cheaten via internet spelen.

Als je het nog niet zo goed kan ,ga dan maar eerst gewoon vice city doen en oefenen.

Gelukkig is de server beschermd voor cheats :)

Delen op andere websites

mensen wie heeft hier mta en kan voor mij cheats zeggen :( please als je weet zeg het ik heb het nodig

LEZEN als je het programma installeerd!

Met cheaten verbreek je de EULA en maak je dus misbruik van MTA, cheaten is verboden op MTA, zo simpel is het...

Hoe zitten jullie mensen in elkaar zeg?

Gaan cheaten tegenover andere mensen?

Jeej... Ik schiet iedereen af, ik kan niet dood... Wtf... Laat wat hersens groeien zeg... Als je niet dood kunt, is het tog geen spel meer? Kun je allemaal wel leuk iedereen killen, maar waar ben je zonder uitdaging? Komt echt vrij kansloos over... Ffs...

Niet zo hard om te begrijpen toch?

Multiplayers speel je niet met cheats! Zo simpel is het!

Delen op andere websites

mensen wie heeft hier mta en kan voor mij cheats zeggen  :(  please als je weet zeg het ik heb het nodig

LEZEN als je het programma installeerd!

Met cheaten verbreek je de EULA en maak je dus misbruik van MTA, cheaten is verboden op MTA, zo simpel is het...

Hoe zitten jullie mensen in elkaar zeg?

Gaan cheaten tegenover andere mensen?

Jeej... Ik schiet iedereen af, ik kan niet dood... Wtf... Laat wat hersens groeien zeg... Als je niet dood kunt, is het tog geen spel meer? Kun je allemaal wel leuk iedereen killen, maar waar ben je zonder uitdaging? Komt echt vrij kansloos over... Ffs...

Niet zo hard om te begrijpen toch?

Multiplayers speel je niet met cheats! Zo simpel is het!

HELEMAAL MEE EENS!!! B) B) :lol:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...