gangsterbo Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 mensen wie heeft hier mta en kan voor mij cheats zeggen please als je weet zeg het ik heb het nodig doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Sorry! MTA is beveiligd tegen cheats. Er schijnen progjes te zijn waardoor je toch kan valsspelen maar meestal loopt daardoor GTA heel snel vast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Je hebt inderdaad trainers voor MTA maar je loopt het risico dat Vice City het niet meer doet of dat je nooit meer wordt toe gelaten op een server. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 en als jee ntrainer gebruikt, kanie bij anderen dus ook vastlopen. Een van mijn ergenissen in MTA _____________ DJBOB webmaster www.djbob-online.tk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Nou ja, dat hebben ze alleen gedaan om MTA beter te laten draaien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Je bent echt zielig als je gaat cheaten via internet spelen. Als je het nog niet zo goed kan ,ga dan maar eerst gewoon vice city doen en oefenen. Gelukkig is de server beschermd voor cheats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Weer een persoon die ik 'zwart' kan maken op mta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik ben gekikt ofzo wanneer mag ik dan terug ik weet dat deze topic niet over gaat maar ik cheat niet en ik heb net nog de regels gelezen en ik heb nog geen 1 overtreden ook :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 mensen wie heeft hier mta en kan voor mij cheats zeggen please als je weet zeg het ik heb het nodig LEZEN als je het programma installeerd! Met cheaten verbreek je de EULA en maak je dus misbruik van MTA, cheaten is verboden op MTA, zo simpel is het... Hoe zitten jullie mensen in elkaar zeg? Gaan cheaten tegenover andere mensen? Jeej... Ik schiet iedereen af, ik kan niet dood... Wtf... Laat wat hersens groeien zeg... Als je niet dood kunt, is het tog geen spel meer? Kun je allemaal wel leuk iedereen killen, maar waar ben je zonder uitdaging? Komt echt vrij kansloos over... Ffs... Niet zo hard om te begrijpen toch? Multiplayers speel je niet met cheats! Zo simpel is het! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 I know! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 mensen wie heeft hier mta en kan voor mij cheats zeggen please als je weet zeg het ik heb het nodig LEZEN als je het programma installeerd! Met cheaten verbreek je de EULA en maak je dus misbruik van MTA, cheaten is verboden op MTA, zo simpel is het... Hoe zitten jullie mensen in elkaar zeg? Gaan cheaten tegenover andere mensen? Jeej... Ik schiet iedereen af, ik kan niet dood... Wtf... Laat wat hersens groeien zeg... Als je niet dood kunt, is het tog geen spel meer? Kun je allemaal wel leuk iedereen killen, maar waar ben je zonder uitdaging? Komt echt vrij kansloos over... Ffs... Niet zo hard om te begrijpen toch? Multiplayers speel je niet met cheats! Zo simpel is het! HELEMAAL MEE EENS!!! B) B) :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 slotje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Mmh... Vooruit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts