Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand wat tips geven voor Wu Zi Mu?

-Welke auto neem ik best

-Moet ik hem misschien tunen?

-Zijn er nog truuks?

Hij lukt me echt niet.

P.S.: Tips voor die volgende racemissie mag ook :*D

Geplaatst:
Kan iemand wat tips geven voor Wu Zi Mu?

-Welke auto neem ik best

-Moet ik hem misschien tunen?

-Zijn er nog truuks?

Hij lukt me echt niet.

P.S.: Tips voor die volgende racemissie mag ook :*D

Wu Zi Mu

Dit is een race. Hier leer je Woozie kennen. Voor deze race kan je het beste Catalina’s wagen, de Buffalo, of de Rancher gebruiken. Die zijn goed in de bochten e.d. Ikzelf zou kiezen voor de Buffalo, omdat die sneller is, maar ook een goede ligging heeft en niet snel slipt. De Rancher daarentegen is wat langzamer (maar slipt nog minder). Op de rechte stukken moet je gassen. Kijk uit in de bochten, vooral bij het water.

Als je cheat kan je de cheat dat auto’s wegvliegen gebruiken (ITSCHITTYCHITTYBANGBANG). Dan moet je zelf gewoon voor zorgen dat je niet gaat vliegen (rustig rijden dus) en je kan hem gewoon uitrijden…

Ik zou hem niet tunen, dat is ook helemaal nergens voor nodig. Als je hem nitro geeft, dan wordt de wegligging alleen maar slechter en ga je ook meer slippen.

Als het echt niet lukt, en je hebt SA voor op de pc, kan je hier je savegame plaatsen!

Farewell My Love

Dit is dezelfde als Wu Zi Mu, maar dan in tegenovergestelde richting én je krijgt een auto die je ervoor moet gebruiken: de ZR 350. Dit is een raceauto en dus moeilijker te besturen. Rem in de bochten zo min mogelijk met de handrem, want dan heb je grote kans dat je slipt... Je kunt de leiding het beste in het begin nemen, want dan is de weg ook minder hobbelig. Daarna kan je wat rustiger rijden, zodat je geen foutjes maakt als afslag vergeten of in het water vallen. Vooral bij het water moet je wat inhouden. Op de rechte stukken juist gassen.

Ook hierbij geldt dat je die cheat kunt gebruiken die ik hierboven heb beschreven, en dat je (mits je hem op de PC hebt) hier kunt aanvragen!

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is me gelukt, bedankt :*D

Gisteren begon ik zo snel mogelijk te rijden en zo slipte ik meteen als ik aan kop reed, nu heb ik het rustiger aan gedaan en lukte het.

Ik speel trouwens zonder cheats.

Nu ff farewell, my love proberen, bedankt voor de tips :*D

EDIT:

Farewell, my love... is van de eerste keer gelukt :*D

post-60395-1168078627_thumb.jpg

Bewerkt: door Bv202

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...