Jump to content

Amphibious Assault, help me aub.

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij wikigta zeggen ze dit over de missie Amphibious Assault(dat is een Woozie missie): Hiervoor heb je wel 20% 'lung capacity' nodig. Hoe krijg ik die 20%? Door gewoon maar te gaan zwemmen in de zee of wat?

Hier onder de link naar de missie:

Deze missie

Alvast bedankt :Y ,

Carl Johnson550

Geplaatst:
Bij wikigta zeggen ze dit over de missie Amphibious Assault(dat is een Woozie missie): Hiervoor heb je wel 20% 'lung capacity' nodig. Hoe krijg ik die 20%? Door gewoon maar te gaan zwemmen in de zee of wat?

Deze missie

Carl Johnson550

door veel onderwater te swemmen krijg je meer long capacity

Geplaatst:

Het is wel ambetant als je op adem wil komen dat de da nang thang boy's dan u opmerken en dan vlug weer onderwater moet gaan terwijl je bijna geen adem meer hebt.

Geplaatst:

Deze missie

Carl Johnson550

Ja hier heb je inderdaad 20% Lung Capacity voor nodig, en deze is niet erg lastig te verkrijgen. Je hebt het zelf al gezegt, je moet namelijk onderwater gaan zwemmen. Ga gewoon lekker zwemmen en duik onderwater (je hoeft niet heel ver onderwater) als je adem dan bijna op is zwem je weer naar boven, hier rust je even uit tot het witte balkje weer helemaal vol is. Zo ga je ongeveer 15 tot 20 minuten door, tijdens het zwemmen zal je soms een melding krijgen dat je meer long capiciteit hebt verkregen, als je denkt dat je ongeveer 20% hebt stop je ermee en rijd je weer naar Woozie toe. Dan kan je de missie doen, heb je nog niet genoeg ga je nog even zwemmen. Ik raad je aan om in de San Fierro Bay (helemaal in het noorden van SF) te gaan zwemmen.

Succes ermee! :cya:

Geplaatst:

Het klopt wel dat je heel de tijd in de water moet zwemmen als je meer 'lung capacity' wilt. Ga gewoon lekker in het water zwemmen, tot dat het balkje boven in bijna op is en dan moet je weer naar boven gaan. Als je dit de heel de tijd doet, dan gaat je 'lung capacity' omhoog. Als je vind dat het genoeg is, ga dan weer naar Woozie en moet je kijken of je de missie al kunt doen. :)

Succes! :):cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...