Wonga Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Wil iemand voor mij de missies van learning to fly doen ? * Geen codes/mods gebruiken alsblieft. * Alleen deze missie doen. Alvast bedankt. GTASAsf3.b
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Mission Passed: Learning To Fly! Ik heb de vliegschool helemaal gehaald voor je, je moet deze school halen om verder te kunnen met de missie van Toreno. Ik heb alle opdrachten 'goud' gehaald, dus de hoogste rang. Hierdoor heb je mooie beloningen gekregen: - Heel erg veel vliegskill - Toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Woozie zal je bellen, je zal nu weer missies voor hem kunnen doen, ditmaal niet in San Fierro maar in Las Venturas! - Toreno heeft 4 nieuwe missies voor je klaar, in deze missies zal je je vliegkunsten moeten laten zien, wees niet bang je hoeft niet overal te vliegen met een vliegtuig, je krijgt ook een ander mooi voorwerp om mee te vliegen. - Er spawnen een Rustler, Stuntplane en een Hunter op je vliegveld. Ik heb uiteraard geen cheats of mods gebruikt. Ik wens je erg veel plezier en succes bij de rest van het spel! Bewerkt: 6 januari 2007 door Typhoon
Wonga Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Doe ik wel even voor je Ok dan het wordt al gedaan , dus niemand hoeft het meer te doen.
Recommended Posts