Jump to content

burning desire

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi iedereen,

als ik bij de missie burning desire in de kamer stap waar dat meisje is zie ik aleen maar zwart en hoor ik het vuur ik zie ook geen text maar in de brief wel ik heb dan van een cheat een blusser. zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik aleen maar zwart scherm krijg.als ik ook klik met mijn muis om te "schieten" hoor ik voor de rest niks help me please :?:?

Geplaatst:

wat er mischien is gebeurt, is wat er ook bij mij is gebeurt.

wat je kan doen is control-alb-del, dan cancel dan kom je weer terug in het menu, dan werkte hij bij mij weer :klap:

maar ik heb wel een paar cutscenes gemist :duh:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

er zijn 2 dingen die ik kan bedenken.

het kan door cheat en mods komen, als je namenlijk heel veel cheat en mod dan kan dit een reden zijn, want daar kan je spel kapot aan gaan, alleen dan krijg je meestal geen zwart scherm, maar loop je altijd naar rechts of loopt hij vast ofzo. een zwart scherm, maar wel horen enzo.

maar hij loopt dan vaak willekeurig vast, en niet speciaal op een vast punt.

dus dit is denk ik niet de reden door cheats, maar je weet maar nooit.

en je bent nog niet heel ver, dus als je echt niet anders kan en je wilt het, dan kan je hem uninstaleren en hem weer opnieuw instaleren. dit kan ook soms helpen (dit helpt volgens mij niet als het kapot is door cheats of mods)

het zou handig zijn als je kunt zeggen op wat voor een console je dit spel hebt, dus stuur me anders een pb en dan kijk ik wat ik nog kan doen!

nogmaals, dit is wat ik kan bedenken... er zullen misschien nog duizenden andere oplossingen zijn

succes :cya:

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

Ik had vroeger net hetzelfde.

Het enige dat ik je kan aanraden is een savegame aanvragen waar deze missie net gedaan is.

Verder heb ik hier ook geen problemen meer van ondervonden.

MVG Kristof.

Geplaatst:

Dat lijkt me dubieus, want dan had hij eerder in

het spel toch ook wel problemen ondervonden.

Zoals al gezegd, je kunt natuurlijk een savegame downloaden

waarin de missie al gedaan is (Mits je de game op de PC hebt, natuurlijk).

Geplaatst:

Omg het is heel simpel, kijk als eerst vermoord je die Vagos ofzo...

Daarna ga je dat huis in en pakt die brandblusser die in de keuken ligt..

Nou ten eerste kom zo snel mogenlijk bij dat meisje..

Blus het vuur voor d'r deur en ga dan samen met haar naar buiten, MAAR blus natuurlijk als je loopt ook want anders gaat dat meisje dood :$

En dat mag niet!!! :duh:

Dus als je met haar buiten bent ga je met d'r tongen ofzo :*D

En dan moet je haar naar huis brengen

Simpel, toch??

Suc6, greetz: HippeEend

Geplaatst:

Dat snapt hij zelf ook wel denk ik, het punt bij hem is dat hij ergens vast zit waar hij niets aan kan doen. Overigens zijn er heel wat mensen die problemen hebben bij de missie 'Burning Desire'. De één heeft weer een ander probleem dan de ander. Bij de één wil Denise bijvoorbeeld niet meewerken, ze wil dan niet mee naar huis. Ik adviseer jou ook 'jory' om een savegame te downloaden waar de missie al is gedaan, zo als de anderen al zeiden. Wat de anderen nog niet hebben verteld is waar je een savegame kan halen. Voor V2 kan dat hier, voor V1 kan dat hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...