Jump to content

Ryder's Kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie weet wat voor kleren Ryder draagt.

Want het lijkt me gaaf om er net als hem eruit te zien.

Als je ook weet wat voor kapsel hij heeft zouden jullie dat er ook bij kunnen zetten.

Mischien is dit een beetje te veel gevraagt maar ik zou het erg op prijs stellen.

Geplaatst:

Torso: Green Windbreaker (SubUrban)

Broek: Gewoon een spijkerbroek, die wat je in het begin hebt of een Khaki van ZIP, maakt niet uit.

Schoenen: Witte sneakers, ik weet niet welke maar probeer maar een paar(ProLaps, Binco, SubUrban)

Pet: San Andreas Cap, nergens verkrijgbaar. De Black Cap van Victim lijkt er een beetje op

Zonnebril: Is niet duidelijk, dus als je op Ryder wilt lijken maakt eigenlijk niets uit welke zonnebril je kiest

Kapsel: Sorry, het is onmogelijk om Ryders kapsel te krijgen onder die pet. Het lijkt een beetje op een afro met een pet erop :puh:

Geplaatst:

Als kapsel zou je ook nog de JeriCruwl kunnen nemen, deze heeft ook wel wat weg van het kapsel van Ryder. Je kan deze laten aanbrengen bij Reece, je weet wel die kapper in The Grove! :)

Geplaatst:

Die green windbreaker is niet precies hetzelfde als die van Ryder, maar hij lijkt er wel een beetje op...

Verder heeft Ryder het kapsel JheriCurl, maar deze kan je niet onder een pet krijgen.

De zonnebril is waarschijnlijk Sunglasses van ProLaps, en een San Andreas petje kan je denk ik wel ergens downloaden... Zoek maar ff op Google ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...