Lord of War Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik ben onlangs weer begonnen met GTA SA spelen. Ik zit momenteel bij San Fierro, bij Zero en ik moet enkel nog die Wang Cars missies om naar Venturas te gaan. Ik weet van mijn vorige savegame die ik al heb uitgespeeld dat je naar Las Venturas kunt gaan zonder de missies van Zero uit te spelen. Nu is mijn vraag; moet je de missies van Zero ook doen om terug naar Los Santos te gaan? Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Nee dat hoeft niet, je kan gewoon de auto pakken en terug rijden naar los Santos Reageren
General Romanov Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 nee, je hoeft geen enkel van zeros missies te doen om het spel uittespelen ( natuurlijk wel om 100% te hebben ) maar de laatste missie kan je uitspelen zonder die van zero Reageren
Svenie Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik ben onlangs weer begonnen met GTA SA spelen. Ik zit momenteel bij San Fierro, bij Zero en ik moet enkel nog die Wang Cars missies om naar Venturas te gaan. Ik weet van mijn vorige savegame die ik al heb uitgespeeld dat je naar Las Venturas kunt gaan zonder de missies van Zero uit te spelen. Nu is mijn vraag; moet je de missies van Zero ook doen om terug naar Los Santos te gaan? Wat je hier zegt klopt ook niet echt! De missies van Wang Cars hoef je niet gespeeld te hebben om naar Las Venturas te mogen. De missie Yay Ka-Boom-Boom is de enige die je voltooid moet hebben om de missies van Toreno in Tierra Robada te kunnen spelen. Bewerkt: 6 januari 2007 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.