swabbertje Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hallo wie heeft er filmpjes van san andreas want ik wil een soort film maken en als ik de filmpjes mag je naam natuurlijk forum naam komt op de aftiteling en als er mensen willen mee helpen die goede idee hebben dan mogen ze zich aan melden en dan gaan we aan de slag alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb nog wel een leuk filmpje Ik heb alleen geen enkel idee hoe ik het moet uploaden Reageren
swabbertje Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoi er zal vast wel iets op staan hoe je het moet doen op het forum of zo doei Reageren
Svenie Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een leuk filmpje Ik heb alleen geen enkel idee hoe ik het moet uploaden Uploaden van filmpjes kan gemakkelijk via de site Rapidshare. Als je een account hebt op Youtube of Google Video dan kan je het op één van die sites doen. Helaas moet je filmpje bij Youtube en Google Video een bepaalde grote hebben, en daar voldoen de meeste filmpjes niet aan. Ik raad je dus om Rapidshare te gebruiken. Bewerkt: 6 januari 2007 door Svenie Reageren
swabbertje Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 jah das slim oke succes met je filmpjes uploaden zie heb wel versijnen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb een probleempje: Het bestand is te groot. Ik maak wel een nieuwe. Over 3 á 4 dagen klaar. Reageren
Blink Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Probeer anders even www.megaupload.com of www.sendspace.com Succes! Reageren
swabbertje Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 hallo nog meer mensen die filmpjes hebben hoeft niet perse zelf gemaakt mag ook missie filmpje alvast bedankt hallo wie heeft er nog filmpjes van missie of iets anders als ik de filmpjes mag je naam word op de aftiteling gezet of je mag mee doen dan kan je hier inschrijven alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dubbelposten is niet toegestaan, daar gaan mensen heus niet sneller door reageren ..... Ik heb nog zat filmpjes, maar ik vraag me af wat je er mee wilt gaan doen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dubbelposten is niet toegestaan, daar gaan mensen heus nietsneller door reageren ..... Ik heb nog zat filmpjes, maar ik vraag me af wat je er mee wilt gaan doen. Dat kan je er idd beter bij zetten, je wilt dus een film van filmpjes maken Reageren
swabbertje Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 hoi sorry dat ik dubbel posten zal er op letten volgende keer en ja wil van filmpjes een film maken alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.