kees1991 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik heb op zoek naar een player die muziek kan afspelen terwijl ik een game aan het spelen ben. als ik dit gewoon met windos media player doe dan gaat die heel erg haperen en dat is niet zo mooi. ik heb nog een andere player die doet het bij de meeste games wel gewoon maar bij de meeste niewe games dus nu ook al niet meer. die player heet VCL media player. k hoop dat iemand mij kan helpen Reageren
Die-hard Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik heb op zoek naar een player die muziek kan afspelen terwijl ik een game aan het spelen ben. als ik dit gewoon met windos media player doe dan gaat die heel erg haperen en dat is niet zo mooi. ik heb nog een andere player die doet het bij de meeste games wel gewoon maar bij de meeste niewe games dus nu ook al niet meer. die player heet VCL media player. k hoop dat iemand mij kan helpen In principe zou Winamp moeten werken tijdens games. Het is overigens standaard ook een hele goede muziek player, beter als WMP imo. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Windows Media Player zou in elk geval gewoon op de achtergrond moeten kunnen draaien terwijl je aan 't gamen bent. Waarschijnlijk had je bij VCL Media Player meer geheugen over omdat deze minder RAM inneemt. Als je dan nieuwere(wat in 90% van de gevallen zwaardere programma's betekent) games draait dan kom je dus op een gegeven moment daarmee ook in de problemen. Over RAM vrij maken zijn heel veel tips e.d. maar als je even gaat gamen zijn dit de 2 belangrijkste: - Sluit alle programma's(op je anti-virus na). - Download CachemanXP, een programma wat automatisch RAM-geheugen vrijmaakt waarmee je het ook kan beheren. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 bedankt alerbij. met die 2 progamas gaat het denk ik wel lukken tnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.