BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Signature Soort design: Nvt. Size design: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Is afgesproken voor om 4 uur vanmidag (sorry dat ik het dan nu al post maar hij weet het niet zeker en misschien zend hij eerder) Mijn design komt na die van jou. Bewerkt: 6 januari 2007 door Speciial_marc.5
BangBros Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Beste Speciial_marc.5 dit is de mijne niet echt veel tijd had ik maar ik plaats hem toch even dit heb ik in die korte tijd even gemaakt maar was wel leuk
BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De mijne ... Stemmen tot aanstaande maandag aub
Nielok Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Even ter verduidelijking: Speciial_marc.5 BangBros Stemmen kan tot en met 8 Januari ---------------------------------------------------------------- Mijn stem gaat naar Special_marc.5 omdat ze veel beter is afgewerkt is, mooiere effecten,mooie achtergrond juist een beetje donker aan de render. Bangbros had weinig tijd en daarom ook zo'n resultaat, volgende keer niet gehaast zijn!
ziggyzagga Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) van bangbros is mooier >>> Door .Levi.: Zie PB over het raten/stemmen.<<< Bewerkt: 6 januari 2007 door .Levi.
ArticLight Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Dit vind ik vrij lastig kiezen, die van Marc heeft een mooie achtergrond en die van Bangbros een mooie zonnestraal. Maar toch gaat mijn stem naar Speciall_marc.5 omdat ik die van BrangBros iets te leeg vind.
BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Oke tussen stand: 2-1 Voor mij . Meer stemmers?
Thundercover Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Speciial_Marc.5 Mooi opgevuld, prachtige achtergrond die goed past bij de voorgrond. De afbeelding komt donker over, maar is dat echter niet. De afbeelding is mooi afgewerkt. BangBros Beetje leeg, mooie voorgrond rechts met een mooi lichteffect. Het effect is rechts net iets te licht en daardoor komt de figuur niet goed uit. De tekst en de lijn daaronder vind ik niet mooi afgewerkt en niet passen bij de afbeelding. Conclusie Beide zijn het goede signatures, maar ik kies toch voor Speciial_Marc.5, omdat daar de afbeelding één geheel is.
BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Dat maakt de tussen stand 3-1 . Kom op mensen nog paar rates en het is weer over ( stand aangepast sorry foutje) Bewerkt: 7 januari 2007 door Speciial_marc.5
King Room Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zie de signature van BangBros niet dus wil iemand even de signature opnieuw uploaden zodat ik hem wel kan zien!?
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Huh dat is raar . Nee ik heb hem niet meer . Als hij online komt zal ik het hem vragen..(edit: Mensen waar is die sig gebleven en waar is BB)? Bewerkt: 7 januari 2007 door Speciial_marc.5
BangBros Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Beste Marc Bij deze zeg ik dat jij hebt gewonnen en ik hoorde van je dat sommige mensen tegen je gezegt hebben dat ik ze smeekte om op mij te stemmen nogmaals dat is niet waar, voor de duidelijkheid tegen iemand zeggen : ' Wil je even op die topic van Speciial_marc.5 vs BangBros stemmen?' dat is niet iemand te vragen om op MIJ te stemmen dus vandaar pik ik dit ook niet als bewijs zeg ik gewoon dat marc heeft gewonnen dus marc gefeliciteerd top gedaan echt mooie SIG had je en ik beschouw je als een beste vriend van me dus ik ga niet achter je rug om mensen smeken als bewijs heb ik me teruggetrokken dus jij hebt eerlijk gewonnen By the way mensen hier komt nog een vervolg van Bewerkt: 7 januari 2007 door BangBros
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dat maakt mij dus de winnaar . Bedankt voor deze leuke battle . Levi of slimm kunnen jullie het even overnemen.
.Levi. Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Pb ontvangen! Speciial_marc.5 is de winnaar van deze battle en krijgt dus +1 punt voor in de ranking! Dat betekend dat BangBros dus de verliezer is van deze battle, maar gelukkig verlies je geen punten. Closed.
Recommended Posts