kees1991 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoi, ik gebruik nu al een tijdje de tut van DaBeast maar ik heb nooi echt begrepen hoe ik die 3dr in 3ds kreeg. ik weet dast je een inporter nodig heb maar die werkte niet voor 3ds 8 of zo. nu heb ik 3ds 9 en wil ik tog graag die ..3dr bestanden geinporteert krijgen maar ik kan die inporter niet vindne. dus weer iemadn die te vinden ?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hey Kees, Als je 3dripper installeerd, vraagt hij om je path naar 3dsmax en of je de 3dr plugin wilt installeren. Dat is nodig, dus vink die aan en geef het goede path naar je 3dsmax. Als je alles doet wat in de tutorial staat, kun je met de ''import'' functie 3dr bestanden gaan importeren in 3dsmax. Dit gaat op dezelfde manier als hoe je .3ds bestanden importeerd. Veel succes! Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) helaas werkt het niet :S eerst hat ik 3d ripper er nog wel op staan en gin ik gewoon met de niewe instaler van 3d ripper weer instaleeren. toen zij die wel dat ik een 3ds 9 hat. maar hij werkte niet. dus ik 3d ripper verwijderen en toen weer instaleeren. zecht die opeens dat ik geen 3ds 9 meer heb. wel secht die dat ik 7 en 8 heb. maar die heb ik niet eens. heeft iemamd mischien 3ds 9 met de 3dr plugin en wil die die mij dan stuuren ?? ------------------------------ heel raar nu ik het voor de 8x weer probeer zecht die wel dat ik 3ds9 heb. maar als ik die dan aan vink en de rest niet. ik doe volgende en hij is klaar met instaleeren. dan heeft die dus nergens een plugnin neer geset. Bewerkt: 7 januari 2007 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.