the_fa2man Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 IK heb laatst rollercoaster tycoon 3 gekocht en ik wil nu weten hoe je de prijs van je park kan verhogen (de toegangs prijs) Want ik kan het maar niet vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 IK heb laatst rollercoaster tycoon 3 gekocht en ik wil nu weten hoe je de prijs van je park kan verhogen (de toegangs prijs) Want ik kan het maar niet vinden Ik weet het niet meer zeker, maar ik reageer toch even. Ik weet nog uit de oude Rollercoaster Tycoon games dat je daar op de ingang van je park kon klikken, en dat je daar dan vervolgens de entree van je park kon verhogen of verlagen. Doe dit niet zomaar, anders heb je kans dat bezoekers weg blijven. Ik denk dat het ook zo werkt bij Rollercoaster Tycoon 3. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Nee man zo gaat het daar net in doe career mode en hij zegt dat het niet kan in die senario Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Nee man zo gaat het daar net in doe career mode en hij zegt dat het niet kan in die senario nou dan kan het dus niet in dat scenario, opgelost toch? dat is wel vaker in career omdat je een bepaald doel moet halen volgens de manieren van het spel, en dat betekend dus oa niet de entreeprijs verhogen, omdat het anders misschien te makkelijk word... Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Als ik me goed herriner want ik heb het spel allang niet meer gespeeld staat dit ergens in het menu dat je vind door te klikken op de ingang.. Het menu schiet daarna openen, en volgens mij vind je de entree-prijs in het eerste menu. Het menu dat eerst te vinden is. Als je het niet direct vind, het zou ergens bij de openingsuren van het park staan.. Edit: Nu ben ik niet goed in uitleggen.. Het is ook avond Bewerkt: 6 januari 2007 door Merticus XVII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.