san andreas freak Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 waar kan ik vinden waar alle transfenders zijn en wat je dar kan pimpen ???? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De locaties van transfender zijn: -Temple, Los Santos -Doherty, San Fierro -Come-A-lot (afgeleid van camelot) Las Venturas De auto's die je kunt pimpen daasr zal ik nog even opzoeken, maar het is een hele lijst kan ik je alvast vertellen. Reageren
michelIII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 waar kan ik vinden waar alle transfenders zijn en wat je dar kan pimpen???? je kunt op de kaart kijken die bij het spel zit en natuurlijk op de radar kijkenhet teken is een roode moersleutel en ik heb hier wel een plaatje waar je ze kan vinden ik hoop dat je hier genoeg aan hebt? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) De auto's die in Transfender kan pimpen zijn: Admiral Alpha Banshee Blista Compact Bobcat Bravura Buccaneer Buffalo Bullet Cabbie Cadrona Cheetah Clover Club Comet Elegant Emperor Esperanto Euros Feltzer Fortune Glendale Greenwood Hermes Huntley Hustler Infernus Intruder Landstalker Majestic Manana Merit Mesa Moonbeam Nebula Oceanic Perenial Phoenix Picador Premier Previon Primo Rancher Regina Romero Sabre Sentinel Solair Stafford Stallion Stretch Sunrise Super GT Tampa Taxi Turismo Vincent Virgo Walton Washington Willard Windsor ZR-350 edit: woeps lijstje was te lang @neospy: het was hetzelde lijstje Bewerkt: 6 januari 2007 door MASTERMIND Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De locaties van transfender zijn:-Temple, Los Santos -Doherty, San Fierro -Come-A-lot (afgeleid van camelot) Las Venturas De auto's die je kunt pimpen daasr zal ik nog even opzoeken, maar het is een hele lijst kan ik je alvast vertellen. Ik heb ter verduidelijking even wat kaartjes gemaakt: Transfender, Doherty, San Fierro. Transfender, Come-A-Lot, Las Venturas. Transfender, Temple, Los Santos. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Nog even een overzichtelijk lijstje, op alfabetische volgorde: Admiral - Alpha - Banshee - Blista Compact - Bobcat - Bravura - Buccaneer - Buffalo - Bullet - Cabbie - Cadrona - Cheetah - Clover - Club - Comet - Elegant - Emperor - Esperanto - Euros - Feltzer - Fortune - Glendale - Greenwood - Hermes - Hustler - Huntley - Infernus - Intruder - Landstalker - Majestic - Manana - Merit - Mesa - Moonbeam - Nebula - Oceanic - Picador - Pernnial - Phoenix - Premier - Previon - Primo - Rancher - Regina - Romero - Sabre - Sentinel - Solair - Stafford - Stallion - Stretch - Super GT - Sunrise - Tahoma - Tampa - Taxi - Turismo - Virgo - Vincent - Walton - Washington - Willard - Windsor - ZR-350 >>> Door Dutchy3010: Dit is een compleet onnodige post... Je hebt gewoon die van hierboven gekopieerd en die onder elkaar gezet (dat was ook al op alfabetische volgorde). Graag in het vervolg niet meer zo'n onnuttige post plaatsen.<<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 @san andreas freak: Heb je de missie Cesar Vialpando al gedaan? Want daartin wordt je namelijk verteld dat je naar het moersleutel icoontje op de radar moet gaan om je auto te pimpen. Of misschien heb je niet opgelet. En als je al op de legenda van de kaart kijkt, en je ziet de rode moersleutel, staat daarachter dat het de Transfender is. Reageren
san andreas freak Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ja ik heb die opdracht al gedaan en de slamvan waar kan ik die pimpen ? die arch of angels of zo daar kan ik nog niet naar binnen wat moet ik daar voor doen Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ja ik heb die opdracht al gedaan en de slamvan waar kan ik die pimpen ? die arch of angels of zo daar kan ik nog niet naar binnen wat moet ik daar voor doen Na de missie Cesar Vialpando gaan in Los Santos de Tranfsender en Loco Low-Co open. De Slamvan behoort tot de groep 'Lowriders', deze kan je dus ook in Loco Low-Co tunen. Wheel Arch Angels gaat open na de Zeroing In missie. Deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats: Hij gaat dus open na die missie, maar er is nog iets wat je weten moet, je kan er namelijk alleen 'Streetracers' tunen. Je kunt dus alleen deze wagens tunen bij Wheel Arch Angels: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Reageren
Mythbuster Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) De Slamvan kan je in zuidoost Los Santos tunen bij Loco Low Co, hier heb je een hele uitgebreide set aan tune mogelijkheden als: special paintjob, wielen, hydrolica, bumpers, sideskirts(chrome strip of wielkappen aan de achterkant), uitlaten, enz. enz., het kan echter dat de garage nog niet alle mogelijkheden geeft(dit was bij mij zo in het begin van het spel) Bij Loco Low Co. kan je alleen lowriders tunen, dit zijn de: Voodoo, Tahoma, Slamvan, Savanna, Remington, Tornado en de Blade. Bij Wheel Arch Angels kan je alleen Streetracers tunen, dit zijn de: Sultan, Jester, Elegy, Stratum, Uranus en de Flash. EDIT: Typhoon was me voor Bewerkt: 6 januari 2007 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.