Jump to content

Het grote 24 topic


Yohan

Recommended Posts

Liever niet, als je echt iets wilt vermelden gebruik daar dan de tags voor... :)

Ja Jack is heel inventief als het op ontsnappingen aankomt :puh:

Ja en Wayne als President, hij vervult de rol echt goed, DB Woodside is sowieso een goede acteur maar ook de rol van President vervult ie meesterlijk. :*D

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    20

  • PSP-Lover

    10

  • Amfetamientje

    4

  • Pietje II

    1

Damnn drie en vier waren gewoonweg geweldig!! _O_ Yah dat hoorde ik Yohan, die Graham van seizoen 5 komt ook terug las ik[/font], maargoed ik snap het verband niet :bonk: Maar dat komt nog wel :)

Bewerkt: door PSP-Lover
Link to comment
Delen op andere websites

Jack schoot Curtis gewoon dood!, hoe smerig, ik had gedacht dat hij juist dit seizoen een nog vastere rol zou krijgen maar blijkbaar niet!, ik was echt geschokt me mond open en staarde letterlijk naar het beeld. Ik dacht WTF!?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Yaah gek!, Ik hoopte ook dat Curtis een grotere rol zou spelen in 24[/font] :-( Maargoed 22 januari, weer een vette aflevering! Ik vertrouw die Al Assad niet helemaal[/font] :bonk: Hij voert vast iets in z'n schild[/font] :Y

Bewerkt: door PSP-Lover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al een preview van Episode 5 gezien, en het word spannend! :Y

22 Janauri, is dat niet dit weekend ?! :Y

Idd Maandag! :D

-----------------

Hoofdpost is geupdate - 24 leuke 24 wetenswaardigheden

Ja, dat is het nadeel :) Wat ik me afvraag is, hoelang Kiefer Sutherland nog doorgaat? En Jack wordt nu ook best oud in de serie...

Dit staat op nummer 24 bij de weetjes, kortom Seizoen 7,8 zijn al bevestigd! :)

24. Er komen nog twee extra series van 24 én een langspeelfilm.

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Gister was het weer zover, en zojuist heb ik het gezien EPISODE 5!

Werkelijk geweldig, Ik vroeg me al de hele tijd af hoe ze Jack's vader in het verhaal zouden betrekken, is hij slecht? Het kan nog alle kanten op en waar kennen we Gray ook alweer van... Hij was de man die samen Logan Jack aan China heeft weten uit te leveren. Werkelijk weer een super aflevering![/font]

De hoofdpost is trouwens recentelijk geupdate.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Damnn Afl. 5 was geweldig! _O_

Ik had die geruchten al gehoord, en toen zag ik die kale hoofd en moest direct denken aan seizoen 5! Graham is dus echt de bro' van Jack! En dan komt die vader nog, blijkbaar aan de 'slechte' kant, ik vertrouw die Al-Assad nog steeds niet trouwens...Seizoen 6!!![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 6 was het alweer...

Ik had niet verwacht dat die Tom zover zou gaan, zou die nu ook banden met Fayed hebben? Zal Walid het overleven?, En hoe ontsnappen Jack en zijn vader van Graem...[/font]

Kan niet wachten tot volgende week! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het woord downloaden kan je hier beter niet noemen, dit valt onder warez en zijn verboden te noemen op dit forum.

24 word iedere Maandag uitgezonden, net als Prison Break geloof ik...

Lucky bastards, die Amerikanen

MIJN GOD!

Vandaag weer gezien (episode 7)

Die scene met Jack die Graem verhoorde, zo mooi gedaan dat Jack zijn plicht moet doen maar toch ziet dat Jack ook menselijk is. En Palmer die voet bij stuk houd! :D, Had die twist met Morris niet voorzien.[/font]

Volgende week weer.. _O_

Edit:

Woow werd ff getrakteerd op een Marathon (een dubbele aflevering) van mijn dosis drugs.. :puh:

Er is zoveel gebeurd!, Het was enorm spannend _O_

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...