kepie Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) als ik met img bezig ben en ik wel een auto delete geeft ie de fout : dir error! It might be in use exiting:( en dan doet loopt dat programma vast :huh: wat nu :huh: alvast bedankt Bewerkt: 17 november 2004 door kepie
djbob Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Zoek toch is op deze forum. Is 1000x gezegd Ga al naar als gta hier installed is: c:\program files\rockstargames\vicecity naar c:\program files\rockstar games en doe de eigenschappen van vice city map, en haal ze van alleen lezen AF en druk dan op toepassen..
kepie Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ow oke bedankt maar ik kon t nergens vinden
Robin2130 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Zoek toch is op deze forum. Is 1000x gezegdGa al naar als gta hier installed is: c:\program files\rockstargames\vicecity naar c:\program files\rockstar games en doe de eigenschappen van vice city map, en haal ze van alleen lezen AF en druk dan op toepassen.. Sorry, maar ik wil dit toch even kwijt. DJbob, aangezien kepie een nieuw lid is hier kan hij het nog niet weten namelijk, dus een beetje rustiger reageren mag wel eigenlijk, want de nieuwe leden weten het meestal niet waar het precies staat
Na$! Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 als ik met img bezig ben en ik wel een auto delete geeft ie de fout : dir error! It might be in use exiting:( en dan doet loopt dat programma vast :huh: wat nu :huh:alvast bedankt dat wil zeggen dat vice city nog aan staat en zoals bob al zei zet alleen lezen ook af he
Eclipse Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 oke ik sluit dit topic (Voor meer vragen ga naar het topic: "Hoe installeer ik wagens met de IMG Tool?" -closed-
Recommended Posts