Jump to content

10x draw distance

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb die mod gedownload,

Het water ziet ernu heel vaag uit

en alle objecten knipperen soms

Wat moet ik hier tegen doen?

ik heb al dat .set bestandje in de user files weggehaalt...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de mod een tijdje terug ook gedownload en bij mij werkt hij perfect en zonder de problemen die jij beschrijft. Ik geloof dat in de readme ook wordt vertelt dat je deze mod niet moet installeren indien je PC specs niet al te hoog zijn want dan krijg je met zulke rare problemen te maken. Ik raad je daarom aan om de mod te verwijderen (Indien je het bestand wat het vervangt niet hebt gebackupt kan je hem altijd aanvragen in het Aanvraag topic voor bestanden van GTA) en indien je ooit eens een hele snelle PC krijgt kan je de mod gewoon weer installeren en waarschijnlijk doet hij het dan perfect. Ik wens je er veel plezier mee!

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Daar is niet veel aan te doen. Je PC kan het gewoon zo ver niet aan. Je kunt een hele goede videokaart kopen, maar dan ben je nogal wat geld kwijt, en dat alleen voor GTA San Andreas.....

Het beste kun je gewoon de mod eruit halen door backups terug te zetten of GTA San Andreas te herinstalleren. Daarna kun je gewoon een beetje kijken met de drawdistance anders instellen bij 'Options' -> 'drawdistance'. Kijk welke stand het mooiste en het beste is voor jou.

Geplaatst:

Even een vraagje over deze mod, werkt deze ook tijden SA:MP of MTA? Want bij MTA heb je af en toe dat je maar een heel klein stukje kan zien, vooral met die zelfgemaakte maps.

Geplaatst:

Bij mij werkt ie ook niet zo goed, terwijl ik toch wel een redelijke pc heb, 2,6 Ghz, 512 mb geheugen, nvidia geforce fx5600, ik weet ook niet wat hier de oorzaak van is :(

Geplaatst:
Bij mij werkt ie ook niet zo goed, terwijl ik toch wel een redelijke pc heb, 2,6 Ghz, 512 mb geheugen, nvidia geforce fx5600, ik weet ook niet wat hier de oorzaak van is :(

Het ligt volgens mij aan de grafische kaart...

Dat zal ook wel bij mij zo zijn

Geplaatst:

Je videokaart kan 't gewoon niet aan, met 256MB doet ie 't nog wel redelijk maar de GFX Core-clocksnelheid is gewoon te laag. Iets van 350Mhz is gewoon te weinig om je Draw Distance zo hoog te zetten, de standaart instelling zou hij opzich nog wel aan moeten kunnen maar 10x? nee :N

Geplaatst:
Even een vraagje over deze mod, werkt deze ook tijden SA:MP of MTA? Want bij MTA heb je af en toe dat je maar een heel klein stukje kan zien, vooral met die zelfgemaakte maps.

Ik heb even voor je gekeken en hij werkt inderdaad bij MTA en SA:MP. Het is inderdaad een hele verbetering en vooral tijdens een Deathmatch is het erg handig. Ook leuk om te weten : bij het 'Nobody to spectate' scherm of tijdens een Vote als iedereen dood is, in een Deathmatch dus is het zonder deze mod een leeg blauw scherm, de lucht dus! Met deze mod geinstalleerd zul je merken dat je je hoog in de lucht boven San Andreas bevind en je zult de wereld beneden je tot in de details kunnen beschrijven. Dit ondervind je ook terwijl je een Object zoekt in de Map Editor. In SA:MP werkt deze Mod ook maar SA:MP is eigenlijk niet heel veel anders dan gewoon San Andreas spelen.

Geplaatst:

Ik kan ook de draw distance niet op max zetten, als ik dat doe wordt het water heel vaag en soms verdwijnt het gewoon, en als ik de camera recht boven Cj hang (zoals in classics GTA zeg maar) zie ik geen vloer meer, maar de Blue Hell ;)

Ik heb nu geloof ik 4x draw distance ofzo, en dat is prima voor mij ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...